חלום הדאבל התנפץ למכבי חיפה: "אולי הדיבורים מחוץ למגרש השפיעו"

בכרמל פנטזו על דאבל, אבל לאחר הפסד 2:0 למכבי ת"א בחצי גמר הגביע, במועדון רמזו שניסיונות הצהובים לדחות את המשחק הצליחו להסיט את תשומת הלב והודו: "קרסנו מנטאלית ולא ברור כיצד זה קרה". ביקורת על בכר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עד אתמול (חמישי) מכבי חיפה עדיין חלמה על סיום עונה עם דאבל, אך זה התפוצץ לה פנים לאחר שהפסידה 2:0 למכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה, במשחק בו הצהובים גרמו לקבוצה מהכרמל לא להיראות כמו מוליכת ליגת העל.

"איך שלא היינו עולים למשחק הזה, היינו מפסידים. זה בגלל הגישה שהייתה לנו" הודה המאמן ברק בכר. לאחר המשחק. "באנו רכים למשחק ולא הצלחנו להיכנס אליו. קבוצה שרצתה יותר ניצחה וזה הכי כואב לי".

במועדון הוסיפו: "קרסנו מבחינה מנטאלית ולא ברור כיצד זה קרה לנו. בכל פעם שהייתה פגרה העונה חזרנו בצורה לא טובה וזה קרה גם הפעם. לא יכול להיות שנבוא בתשוקה. היו לא מעט דיבורים שלא קשורים לכדורגל שאולי השפיעו עלינו".

"היינו מפסידים במשחק בכל מצב" | מאור אלקסלסי

בכר ספג ביקורות מקצועיות לאחר המשחק בעקבות ההרכב שבחר לעלות איתו לקרב החשוב: "ההרכב ההתקפי עם אצילי, שרי וחזיזה הצליח כל כך טוב במשחק הליגה אז לא הייתה סיבה לשנות את זה" אמרו במועדון.

בכל מקרה, במכבי חיפה לא מתכננים להתאבל זמן רב אחרי ההדחה אמש והריכוז כעת עבר למשחק הליגה הקרוב נגד מ.ס. אשדוד, כאשר בסיום המחזור הירוקים גם יכולים לזכות רשמית באליפות, אך זה יקרה רק בתנאי שינצחו את הדרומיים ומכבי ת"א תפסיד במקביל.

בנוסף, בכר ביצע אתמול צעד חריג עבורו כאשר נכנס לחדר ההלבשה של קבוצתו בתום המשחק ושוחח עם השחקנים שלו. הוא הבהיר להם כי למרות ההפסד קבוצתו עדיין הטובה בליגה וראויה לתואר האליפות שאותו יכולה להרוויח כבר במשחק הקרוב.

ברק בכר | מאור אלקסלסי

"אנחנו קבוצה מצוינת ונצטרך להוכיח את זה במשחק הקרוב" אמר בכר לשחקניו. מוחמד אבו פאני ייעדר בגלל צהובים ונראה כי דולב חזיזה יפתח במקומו. גם ארנסט מאבוקה נמצא בתמונת ההרכב במקומו של רז מאיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי