Sport1 Banner

הפועל ת"א בטירוף: "הלחץ רק על מכבי ת"א". האדומים ישחקו באירופה?

האדומים לא יכולים לחכות לגמר הגביע נגד מכבי ת"א. במקרה של זכייה, במועדון יערערו שוב העונש שהוטל עליהם. בקבוצה המשיכו במלחמה הפסיכולוגית נגד היריבה. התכנית למשחק: "לצופף מאחורה ולטוס במתפרצות"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

זמן רב שבהפועל תל אביב חיכו לרגע הזה ובמועדון ישנה התרגשות שיא לקראת גמר גביע המדינה הערב (רביעי) נגד מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד (20:30). בסביבת הקבוצה הפגינו ביטחון הבוקר: "אם צ'לסי ניצחה את מנצ'סטר סיטי בגמר ליגת האלופות אז גם אנחנו יכולים לנצח את מכבי במשחק אחד".

ניר קלינגר ושחקניו קיימו הבוקר אימון טקטי אחרון בו הובהר לשחקנים שאסור לבצע טעויות. במועדון אוהבים את משבצת האנדרדוג לקראת המשחק והקבוצה עם סגל מלא לחלוטין. במועדון רואים תשוקה אדירה לנצח את היריבה בצהוב – מה שלא קרה כבר שבע שנים. במפגש האחרון נגד הצהובים, הפועל כבר הובילה ושיחקה לא רע באותו תיקו 1:1.

במועדון סומכים על הניסיון של שחקנים וותיקים כמו השוער ארנסטס שטקוס, בן ביטון, דן איינבינדר, עומרי אלטמן ושלומי אזולאי שינהיגו על כר הדשא. בקבוצה מדגישים שהלחץ הוא בקריית שלום לאור איבוד האליפות. מעבר לכך בהפועל זוכרים שהצהובים הפסידו בשני גמרי הגביע האחרונים – נגד בני יהודה ונגד מכבי חיפה. "אנחנו צריכים לצופף ולטוס קדימה בהתקפות המעבר", אמרו במועדון.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים | אודי ציטיאט

אם האדומים יזכו בגביע, במועדון ינסו שוב לערער על אי ההשתתפות באירופה ואופטימיים שהמהלך יצליח. גם המאמן קלינגר אמר דברים ברוח דומה במסיבת העיתונאים החגיגית אתמול.

עבור לידור כהן יהיה מדובר במשחק פרידה מהאדומים לאחריו יעבור לשחק בליגה התאלינדית. ההכנות לענה הבאה יפתחו מעשית כבר לאחר המשחק. לא פחות מ-14 אלף אוהדים אדום יתמכו הערב בקבוצה ואתמול באימון המסכם היה אפשר לראות את הטירוף שלהם. לאחר עונה מסוייטת ורגעי חרדה רבים מחשש אמיתי מירידת ליגה, לא יכול להיות סיום מתוק יותר מאשר שהקפטן אלטמן יניף את גביע המדינה הראשון של הקבוצה מאז 2012.

אוהדי הפועל ת"א באימון | ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי