ייצא לאירופה? הסכום שמכבי ת"א צפויה לדרוש עבור יונתן כהן

יונתן כהן חוגג | ברני ארדוב

החלוץ שעלה מהספסל וכבש את שער השוויון בגמר, מחזיק בחוזה לעוד שנתיים אך רוצה להתקדם מקצועית. בקיץ בקריית שלום דרשו כארבעה מיליון יורו וכעת ישוחרר ב-1.5 מיליון יורו. וגם: ההיסטוריה הייחודית של המשפחה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

יונתן כהן עשה אתמול (רביעי) היסטוריה גדולה באצטדיון בלומפילד. שחקן ההתקפה של מכבי תל אביב עלה מהספסל וכבש את שער השוויון בגמר הגביע בדרך לניצחון 1:2 גדול. בכך, משפחת כהן הפכה לראשונה בהיסטוריה של הצהובים ובכדורגל הישראלי בכלל בה אב ובן כובשים שערים בדרי בגמר הגביע בין מכבי ת"א להפועל תל אביב.

אביו של יונתן, מיקי כהן, שיחק בתפקיד המגן ובגמר הגביע ב-1988 תחת המאמן גיורא שפיגל כבש נגד האדומים והשווה את התוצאה בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה ל-1:1. באותו ערב בני טבק ביצע את המהפך. גם אתמול כהן היה אחראי לשער השוויון כשמחק את היתרון של עומרי אלטמן.

ייתכן שהמשחק של כהן אתמול היה האחרון שלו בצהוב ואתמול הוא אף דיבר על כך בגלוי בעמדת הראיונות כשאמר: "השגתי הכל במכבי תל אביב, אני רוצה להתקדם ולהגיע לאירופה", אך ציין שהו מכבד מאוד את חוזהו כמובן. לכהן, שסבל העונה מפציעות ועל אף שנעדר לשלושה חודשים, כבש 13 שערים בכל המסגרות – יש חוזה לעונה שנתיים בקבוצה.

יונתן כהן, שרן ייני | ברני ארדוב‎

הצהובים כבר קיבלו בקיץ מספר הצעות עבור כהן מצד מועדונים באירופה אבל דרישות כספיות בגובה ארבעה מיליון יורו טרפדה את המהלך. מסתמן כעת כי הצעה של 1.5 מיליון יורו תוביל לפרידה מהשחקן. בהתחשב בכך שגם אלכסנדר פשיץ' לא ימשיך ואולי איתי שכטר יעזוב – הצהובים זקוקים לשחקן התקפה חדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי