באיגוד השופטים קבעו: השער של הפועל ת"א בוטל בצדק

החלטתו של פפיר לפסול את השער של אייזן והרחיקו עוררה סערה אלא שהדו"ח שפורסם קבע שקשר האדומים ביצע עבירה חמורה והתערבות ה-VAR הייתה במקום. וכך גם ביטול הפנדל למכבי ת"א

(גודל טקסט)

גמר גביע המדינה בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב אתמול (רביעי) היה לא רק אחד הדרמטים ביותר בשנים האחרונות אלא גם הסוער ביותר. השופט ארז פפיר וכן שופט המסך יגאל פריד, עמדו במרכז לאור שתי החלטות שהתקבלו, שתיהן קריטיות במיוחד. אחת בדקה ה-90 ואחת במהלך ההארכה בדקה ה-115. איגוד השופטים פרסם היום (חמישי) יממה לאחר מכן, את הדו"ח והצדיקו את ההחלטות.

כזכור בדקה ה-90 נשרק פנדל למכבי תל אביב אחרי עבירה של אדי גוטליב על אדוארדו גררו אלא ששופט המסך, יגאל פריד, איתת לפפיר ומנע מבוכה כשקבע שהעבירה בוצעה מחוץ לרחבה. "מדובר בהתערבות נכונה. השופט לא נדרש לגשת למסך מכיוון שמדובר באירוע עובדתי שלא נתון לפרשנות".

בדקה ה-115 כשמכבי ת"א כבר הוליכה 1:2, הפועל ת"א הצליחה להשוות בזכות שער של שי אייזן אלא ששופט המסך קרא לפפיר לבדוק את המהלך בשל עבירה של הקשר על דור פרץ ממכבי תל אביב. בדו"ח שפורסם הציגו תמונה של אייזן הולך עם הרגליים קדימה בצורה מסוכנת. ההחלטה שונתה ולאחר צפייה ב-VAR, למורת רוחו של הספסל האדום – השער בוטל ונפסק כרטיס אדום אל עבר הקשר.

"מדובר בהתערבות נכונה של שופט המסך לביטול השער והנפת האדום", נכתב. "בוצע עבירה חמורה תוך שימוש בפקקים חשופים ופגיעה גבוהה ברגלו של היריב. העבירה שבוצעה הייתה חלק בלתי נפרד מהמהלך ההתקפי שהוביל לשער ועל כן דינו להיפסל".

ארז פפיר, איאד אבו עביד | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי