התפרעות, גזענות והתנהגות בלתי הולמת: הפועל ומכבי ת"א יעמדו לדין

אוהדי הפועל תל אביב | ברני ארדוב

תובע ההתאחדות לכדורגל פירט את סעיפי האישום נגד האדומים והצהובים, לאחר גמר הגביע הסוער. קלינגר וטועמה יתייצבו אף הם בפני הדיין, הדיונים ברביעי הבא. גם מכבי חיפה תעמוד לדין, בשל האבוקות במשחק האליפות

(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל הודיעה הבוקר (שני) כי התובע ניר רשף החליט להעמיד לדין את הפועל תל אביב ומכבי תל אביב על האירועים בגמר גביע המדינה, כאשר גם ניר קלינגר וסלים טועמה יעמדו בפני הדיין על התנהגותם באותו משחק. בנוסף, מכבי חיפה תעמוד לדין גם היא בשל זריקת האבוקות מהיציע בסיום משחק האליפות נגד הפועל באר שבע.

כזכור, בדו"ח השיפוט של ארז פפיר לאחר הדרבי, מעבר לאבוקות ולכוסות השתייה והבקבוקים שהושלכו על ידי הקהל האדום, צוינו גם השירים והשלטים שאיחלו שואה לאוהדי מכבי ת"א. בעקבות כך, הפועל ת"א מואשמת בסעיפי התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות וקריאות גזעניות. האדומים והצהובים היו אמורים לעמוד לדין ביום רביעי, אך לבקשתן, הדיון נדחה בשבוע.

קלינגר יעמוד לדין בגין הפרת סדר והתנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות, כאשר סלים טועמה ביצע גם הוא התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות, מה שאומר כי השניים צפויים לספוג עונשים כבדים. המאמן, כזכור, השתלח בפפיר ואמר לו שהוא "הורג את הקבוצה ולא ישכח את ההחלטה הזאת בחיים", לאחר שהשופט פסל לאדומים שער שוויון של שי אייזן בדקה ה-115 בגמר הגביע.

באשר למכבי ת"א, גם ביציע הצהוב היו אבוקות ואוהדי מחזיקת הגביע צעקו "סלים טועמה מחבל", כך שגם נגד מכבי עומדים שני הסעיפים שצוינו לעיל.

בוגע למכבי חיפה, בדו"ח השיפוט של אוראל גרינפלד נכתב כי: "בסיום המשחק, נזרקו מכיוון היציע הצפוני שאוכלס ע"י אוהדי מכבי חיפה כ-10 אבוקות דלוקות שנחתו בשדה המשחק – ברחבת השער הצפוני".

קלינגר. התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי