אביב אברהם יעדר לפחות שבוע, מכבי נתניה מחפשת בלם וחלוץ

היהלומים שמחים מהניצחון בפתח תקוה בדרך לשמינית הגמר וגם מכך ששמרו על שער נקי, אך הקשר שנפצע סובל ככל הנראה ממתיחה חזקה. בני לם עדיין לא מצא מועמד מתאים

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה נשמו לרווחה אחרי הנציחון הדחוק אמש (חמישי) 0:1 על הפועל פתח תקוה מהליגה הלאומית במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה. נתניה הגיעה להתמודדות אחרי שלושה משחקי ליגה בהם לא ניצחה ואחרי שלושה הפסדי חוץ רצופים בליגה, ועל כן במועדון שמחו גם לאור העובדה שהקבוצה העפילה לשמינית הגמר מבלי להיגרר להארכה מיותרת ובלי לספוג שער חובה.

עם זאת, העיבה על השמחה פציעתו של הקשר אביב אברהם, שהוחלף כבר במחצית הראשונה אחרי שחש כאבים בשריר ירך האחורי. אברהם סובל ככל הנראה ממתיחה חזקה והוא עלול להחמיץ את שני משחקי הליגה הקרובים של הקבוצה בשבוע הבא, נגד הפועל חיפה והפועל נוף הגליל.

שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים באם המושבות | ברני ארדוב

מלבד אברהם, במכבי נתניה כידוע מתמודדים בתקופה האחרונה עם מכת היעדרויות גדולה, כאשר אמש שוב נעדרו פארפה גיאגון המורחק וכן אבובאקר דומביה, עדן קארצב ואלמוג כהן הפצועים. המגן שי קונסטנטין שהחלים מפציעה טורדנית בשרירי המפשעה חזר אמש לסגל, אולם לא שותף בסופו של דבר.

בתוך כך, בנתניה ממשיכים להיערך לקראת חלון ההעברות בינואר ובצוות המקצועי מקווים לצרף לפחות שני שחקנים, בלם וחלוץ. המאמן בני לם בחן לאחרונה מספר בלמים זרים, אולם עד כה טרם נמצא השחקן המתאים. בעקבות הירידה החדה בכושרו של איגור זלטאנוביץ', שמאכזב מאוד מתחילת השנה, מנסים בנתניה לצרף גם חלוץ נוסף לחיזוק החלק הקדמי.