בני יהודה הדיחה את הפועל תל אביב מהגביע עם 1:3 גדול

play
שחקני בני יהודה חוגגים | אריאל שלום
עטר בישל בעקב, מדמון כיכב ב-1:3 של בני יהודה על הפועל תל אביב 03:35

המשבר של האדומים מעמיק. זהבי (20), מדמון (57) ופדידה (78) כבשו בזה אחר זה מול הקבוצה המידרדרת של קלינגר, שרק צימקה משער עצמי של גלזר (29). אבוקסיס חגג העפלה לשמינית הגמר לפני החזרה למאבקי העלייה

(גודל טקסט)

כמה שבני יהודה התגעגעה לבמה הזו. החבורה של יוסי אבוקסיס חזרה הערב (שבת) למרכז הבמה של הכדורגל הישראלי ועשתה זאת בגדול עם ניצחון 1:3 על הפועל תל אביב והעפלה לשמינית גמר גביע המדינה. הזהובים שעשו חיל במפעל בשנים האחרונות, נהנו משערים של אור זהבי (20), אילי מדמון (57) ורועי פדידה (78) כדי לגמור את הסיפור בתוך 90 דקות, הפועל תל אביב רק השוותה זמנית משער עצמי על עמית גלזר (29).

המשחק היה מאוזן מתחילתו, כשאין הבדל בין הקבוצות למרות שזו משחקת בליגת העל וזו בלאומית. הפועל תל אביב יזמה קצת יותר, אבל נראתה די תקועה באזור הרחבה ומאוד פגיעה בהגנה – סיפור שחוזר על עצמו כבר כחודשיים. פארליי רוזה ואושר דוידה הזיזו עניינים מקדימה, אבל חוץ מזה לא היה שם כלום. וכשהברזילאי נפצע והוחלף, להפועל תל אביב כבר לא היה סיכוי.

בני יהודה הרגשיה בנוח מאוד והוציאה לפועל באופן מושלם את התכנית של יוסי אבוקסיס. כל חילוץ במרכז המגרש הפך להתקפת מעבר מסוכנת, שחקנים כמו אילי מדמון, עמית זנטי ודן מורי הוכיחו שיש להם מקום בליגת העל ואלירן עטר סיפק ניצוצות. בני יהודה בשלב הבא אחרי ניצחון ראשון על האדומים בגביע מאז 1981, הפועל תל אביב עם משבר שהולך ומעמיק.

שחקני בני יהודה חוגגים
חגיגה גדולה של הזהובים בבלומפילד | אריאל שלום

הרכבים

הפועל תל אביב: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, מוחמד קליל טראורה, סיאנדה קולו, בני טרידובסקי, יואב הופמייסטר, דן איינבינדר, אופק ביטון, פארליי רוזה, אושר דוידה, לוסיו.

בני יהודה: שחר אמסלם, אבישי כהן, דן מורי, עמית גלזר, אור זהבי, נתי אמויאל, אילי מדמון, תאמבי סגס, עמית זנטי, אלמוג בוזגלו, אלירן עטר.