מיכאל אוחנה נפגע בכף רגלו וייעדר מהמשחק מול עפולה, פלייטר חולה

play
מאמן בית"ר ירושלים, יוסי מזרחי, עם מיכאל אוחנה | ברני ארדוב
תקציר מתוקן: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 1:2 03:17

סגל חסר מאוד לבית"ר ירושלים בסיבוב ח' של הגביע: הקשר שרק חזר מפציעה קשה, עבר צילום ונשללה אפשרות לשבר. חוג'ה ולקאו צפויים לפתוח

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים

יוסי מזרחי רק מקווה לעבור בשלום את משחק הגביע מחר (ראשון, 20:00) מול הפועל עפולה במסגרת סיבוב ח'. מי שהצטרף לרשימת הפצועים הוא מיכאל אוחנה, שספג מכה חזקה בכף רגלו. הקשר שהרשים בדקות הקאמבק מול מכבי חיפה אחרי היעדרות ממושכת, סובל מכאבים ועבר צילום. לאוחנה אין שבר והבשורה הזו הרגיעה את אנשי בית"ר. הוא לא ישחק מחר, אבל אם ירגיש יותר טוב הוא עשוי להיכלל בסגל כדי להשלים אותו ל-20.

גם חלאופילו פלייטר חולה ולא התאמן בימים האחרונים, כאשר אם יהיה בריא עד מחר יתכן וייכלל בסגל, אליו יצורפו שלושה שחקני נוער. לבית"ר יחסרו אוראל דגני הפצוע, אופיר קריאף ומקס גרצ'קין המוצהבים ומרקו ינקוביץ' המורחק. קמסו מארה תורגל השבוע כבלם, אבל עשוי להמשיך בקישור ותמיר עדי יהיה במרכז ההגנה.

הרכב משוער: איתמר ניצן, רועי הרמן, תמיר עדי, דוד חוג'ה, אורן ביטון, אביאל זרגרי, קמסו מארה, עומר לקאו, לירן רוטמן, ירדן שועה, ריצ'מונד בואצ'י.

שחקן בית"ר ירושלים מיכאל אוחנה
| אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

הפועל עפולה

הקבוצה ערכה את האימון המסכם שלה לקראת הביקור באצטדיון טדי וסיימה את הכנותיה, כשעילאי חג'ג' ייעדר בגלל כרטיסים צהובים. המאמן אלדד שביט אמר: "אנחנו שמים לרגע בצד את קרבות התחתית בליגה, וננסה להפתיע את בית"ר ירושלים ולהעפיל בגביע שלב נוסף, ללא צל של ספק בית"ר היא הפייבוריטית. יש להם בעיות? גם לנו לא חסרות דאגות בליגה, בדיוק כמוהם. כולי תקווה שנצליח להקשות על בית"ר ולהביא כבוד וגאווה לעיר, ולאוהדים שלנו".

הקפטן נתנאל גולדמן הוסיף: "המשחק מחר הוא מסוג הרגעים שבשבילם אנחנו במקצוע הזה, בית"ר ירושלים היא אחת הקבוצות הגדולות במדינה. בגביע הכול יכול להיות וזו הייחודיות במפעל הזה. אנחנו מאמינים בעצמנו וביכולות שלנו, עברנו תקופה לא פשוטה מתחילת העונה והניצחון האחרון על אום אל פאחם נתן לנו קצת אוויר. מחר נעשה את המעבר בין הליגה לגביע, נגיע להתמודד ולעשות את הכול על מנת לעבור שלב".