הפועל חיפה ניצחה את הפועל אום אל פאחם ועלתה לרבע גמר הגביע

דודו אלטרוביץ' חוגג עם עלי כיאל את ניצחון הפועל חיפה | לילך וייס

תימור אביטן החמיץ בלי סוף ופספס הזדמות להכריע בדו קרב הפנדלים, שהסתיים ב-4:5 לאורחת אחרי 0:0 בתום 120 דקות. עלי כיאל כבש בבעיטה האחרונה והציל מסנסציה

(גודל טקסט)

דרמה גדולה קיבלנו הערב (רביעי) באצטדיון גרין, שם הפועל חיפה חגגה העפלה לרבע גמר גביע המדינה בזכות ניצחון על הפועל אום אל פאחם, 4:5 בדו קרב פנדלים אחרי 120 דקות שנגמרו ב-0:0. הקבוצה של אלישע לוי התקשתה מאוד מול זו של מוטי איוניר, שכבר הפתיעה כמה יריבות מליגת העל בשנים האחרונות, אך בסופו של דבר השיגה את הכרטיס לשלב 8 האחרונות.

מי שהערב הזה כנראה יחזור אליו בסיוטים הוא חלוץ אום אל פאחם תימור אביטן. כבר במחצית הראשונה היו לו שלוש הזדמנויות לכבוש שהתבזבזו, בדקה ה-88 הוא רשם החמצת ענק בנגיחה מ-5 מטרים, ול"קינוח", אביטן החטיא את הפנדל שיכול היה לשלוח את קבוצתו לרבע הגמר כשהיא הובילה 3:4.

טל בומשטיין חוגג עם אוהדי הפועל חיפה
הדף שני פנדלים וגם סיפק הופעה נהדרת בזמן החוקי. בומשטיין חוגג עם הקהל | לילך וייס
שחקני הפועל אום אל פאחם מאוכזבים
אום אל פאחם הייתה מאוד קרובה, אבל ירדה מנוצחת | לילך וייס

החיפאים, מצדם, הסתפקו בחזרה למסלול הניצחונות אחרי שצברו רק נקודה בשני המשחקים האחרונים בליגה, אבל הם בוודאי יודעים שהיכולת הזו לא תספיק כדי לעלות שלבים נוספים ולעמוד במטרה העיקרית של הקבוצה בעונה הזו, שהיא העפלה לפלייאוף העליון.

שוער היריבה תומר ליטבינוב רשם מספר הצלות שמנעו מהפועל חיפה להכריע בתוך הזמן החוקי, דודו אלטרוביץ המחליף רשם החמצה נוספת בהארכה ורק עלי כיאל היה זה שעמד בלחץ וכבש בבעיטת העונשין האחרונה, שהבטיחה את הניצחון. קרדיט גדול מגיע גם לשוער טל בומשטיין, שסיפק הופעה נהדרת ועצר שתי בעיטות בדו קרב.

שחקני הפועל חיפה חוגגים ניצחון על הפועל אום אל פאחם
הפועל חיפה התאוששה בגביע | לילך וייס
תומר ליטבינוב, הפועל אום אל פאחם
הופעה מצוינת שלו לא הספיקה. תומר ליטבינוב | לילך וייס

הרכבים

הפועל אום אל פאחם: תומר ליטבינוב, ניב סרדל, אחמד יונס (יונס ג'בארין 106'), אופיר בנבנישתי, עמיד מחאג'נה, איהאב שאמי, רז כהן (בר ירוחם 62'), מוחמד אבו שאקר, מוחמד ג'בארין (דני עאמר, 75'), עמנואל סמדיה, תימור אביטן.

הפועל חיפה: טל בומשטיין, דור מלול (נועם כהן, 103'), גיא משפתי, עלי כיאל, דודי טויטו, לירן סרדל (גל אראל, 102'), סקו טורה, סער פדידה (ירין סרדל, 85'), איתי בוגנים (נס זמיר, 67'), חנן ממן, אלון תורג'מן (דודו אלטרוביץ', 76').

מאמן הפועל אום אל פאחם מוטי איוניר
הדחה כואבת. מוטי איוניר | לילך וייס רוזנברג

יתר משחקי שמינית גמר גביע המדינה

אחי נצרת – מכבי פתח תקוה
הפועל אדומים אשדוד – מכבי קביליו יפו
בני יהודה – מכבי שעריים
עירוני קרית שמונה – מכבי תל אביב
מכבי נתניה – הפועל באר שבע
מכבי חיפה – בית"ר ירושלים
הפועל חדרה – בני סכנין