"היינו שווים העפלה": אכזבה בקרית שמונה אחרי ההפסד בפנדלים

play
שחקני עירוני קרית שמונה | מאור אלקסלסי
שער ענק לריקן, מכבי תל אביב ברבע הגמר אחרי 3:5 בפנדלים על קרית שמונה 04:41

בצפון מעודדים למרות ההדחה: "דראפיץ' עשה שינוי אדיר, יש דברים טובים לקחת מהמשחק ולא ניתן לזה לשבור אותנו". חלוץ הרכש ווילי ינחת הלילה

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בעירוני קרית שמונה אחרי ההדחה מול מכבי תל אביב מהגביע. במועדון הצפוני החמיאו לשחקנים על הנחישות והיכולת אך התאכזבו מאוד שלא השכילו להעפיל לרבע הגמר. "היינו שווים העפלה", אמר גורם בקבוצה, "זה מאכזב נורא אבל יש הרבה מאוד דברים טובים לקחת מהמשחק".

כעת בקרית שמונה יתמקדו בליגה, כשהמטרות השתנו והפכו להיות כניסה לפלייאוף העליון, וזאת לאחר שרק לפני כמה חודשים היו בטוחים בקבוצה שייאבקו על ההישרדות עד הרגע האחרון. "סלובודאן דראפיץ' עשה שינוי אדיר וראינו את זה גם אתמול מול קבוצה כמו מכבי תל אביב", אמרו שחקנים בקבוצה, "אנחנו מאמינים בעצמנו ולא ניתן לזה לשבור אותנו".

מי שינחת הלילה בישראל הוא החלוץ הברזילאי ווילי. החלוץ שסיכם בקבוצה מחוסן ובמועדון כבר הוציאו עבורו תו ירוק כך שיצטרך להיות בבידוד של יום אחד בלבד עד שיקבל תשובה שלילית לקורונה ויצטרף מיידית לאימונים. בקרית שמונה בונים מאוד על הברזילאי ומשוכנעים שהוא ישדרג משמעותית את ההתקפה. סיבה נוספת לעידוד היא היכולת של מורגן פרייר בשני המשחקים האחרונים. בקרית שמונה חיכו שפרייר יציג את היכולת בגינה הוחתם וכעת ניראה שהוא מתחיל להיכנס לכושר טוב.

מורגן פרייר שחקן עירוני קרית שמונה חוגג שער
במועדון מעודדים מיכולתו. פרייר | מאור אלקסלסי

עירוני קרית שמונה תחזור ביום ראשון למסגרת הליגה כאשר תארח את בית"ר ירושלים (20:00, ספורט2).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי