בניון: "אין מאושר ממני לקבל זימון לנבחרת"

בניון. תמיד הייתה גאווה בשבילו ללבוש את המדים הלאומיים
בניון. תמיד הייתה גאווה בשבילו ללבוש את המדים הלאומיים | צילום: Gettyimages

קני סייף: "אייצג את המדינה בכבוד". בבית"ר זועמים שדן איינבינדר לא זומן לסגל

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תערוך בעוד כשבוע משחק ידידות נגד קרואטיה, והרוחות עדיין סוערות לאור הזימונים של המאמן הזמני אלון חזן. חזן בחר להשיב למדים הלאומיים את יוסי בניון, שמגלה יכולת טובה במכבי חיפה, כמו גם את אלמוג כהן שנאבק על מקום בהרכב אינגולשטאט מהבונדסליגה.

 

בניון הנרגש הגיב לזימון ואמר: "להיות בנבחרת ישראל וללבוש את המדים הלאומיים תמיד הייתה גאווה גדולה בשבילי. אין מאושר ממני לקבל את הזימון הזה".

 

 

כבוד גדול. סייף (gettyimages)

 

קני סייף, שעשה היסטוריה כשהפך לשחקן הדרוזי הראשון שאי פעם זומן לנבחרת, הגיב גם הוא ואמר: "אני שמח ונרגש, זה כבוד גדול ואשמח לייצג את המדינה בכבוד".

 

אלמוג כהן, שזכה לזימון לראשונה מזה ארבע שנים, הגיב גם הוא: "כמו שאני תמיד אומר, כשאתה עובד קשה ומאמין בדרך שלך ואם קצת לא הולך אתה עובד קשה יותר, אז בסופו של דבר אתה עובר כל מכשול שבדרך. אני שמח לחזור לנבחרת זה היה חשוב לי בתור משהו שהצבתי לעצמי".

 

מנגד, בבית"ר ירושלים קיבלו באכזבה ובזעם את העובדה שדן איינבינדר, שמפגין יכולת גבוהה העונה, נותר מחוץ לסגל. דובר הקבוצה, אושרי דודאי, כתב: "אני לא איש מקצוע, קטונתי…. אבל אם דן איינבינדר לא שווה זימון לנבחרת ישראל….. אזי אין לי שמץ של מושג ואפילו הקלוש ביותר, אפילו סתם כחובב כדורגל…. לא בכדי אמרו לי הורי היקרים, לא לצפות לכלום ולא לקוות!-!-!".

ראוי לזימון? איינבינדר (דני מרון)

 

הסגל המלא

 שוערים: בוריס קליימן (בית"ר ירושלים), דודו גורש (הפועל באר שבע), אריאל הרוש (הפועל תל אביב).

 

הגנה: אופיר דודזאדה (הפועל באר שבע), טאלב טוואטחה (מכבי חיפה), רמי גרשון (גנט), שיר צדק (הפועל באר שבע), איתן טיבי (מכבי תל אביב), אלי דסה (מכבי תל אביב), בן ביטון (הפועל באר שבע).

 

קישור: ניר ביטון (סלטיק), רועי קהת (אוסטריה וינה), אלמוג כהן (אינגולשטאט), ערן זהבי (מכבי תל אביב), בירם כיאל (ברייטון), יוסי בניון (מכבי חיפה), קני סייף (גנט), מאור בוזגלו (הפועל באר שבע).

 

התקפה: טל בן חיים (מכבי תל אביב), ליאור רפאלוב (קלוב ברוז'), אליניב ברדה (הפועל באר שבע), מואנס דאבור (גראסהופרס), תומר חמד (ברייטון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי