יוסי בניון ואלמוג כהן חזרו לנבחרת, גם קני סייף זומן

בניון. חולם על 100 הופעות
בניון. חולם על 100 הופעות | צילום: Gettyimages

בכורה בנבחרת לבן ביטון, דמארי ובן חיים הבלם בחוץ. שבוע הבא: קרואטיה

(גודל טקסט)

אלון חזן, מאמן הנבחרת הזמני, החזיר לסגל לקראת המשחק בקרואטיה ב-23 בחודש, את יוסי בניון. המאמן הקודם של הנבחרת, אלי גוטמן, הסתכסך עם הקשר ובקמפיין האחרון כלל לא זימן אותו. הקפטן בן ה-35 מצוי לאחרונה בכושר מצוין ואמש (שני) כבש את שער הליגה השישי שלו העונה בהפסד 3:2 לבית"ר ירושלים.לבניון יש כבר 96 הופעות במדים הלאומיים והוא לא הסתיר מעולם את שאיפתו להגיע ל-100 הופעות. 

 

בנוסף לחזרתו של בניון לנבחרת גם קשרה של אינגולשטאט, אלמוג כהן, שב למדי הנבחרת. כהן שהיה פצוע בזמן חלק מהמקמפיין בקודם אך גם לא הסתדר עם גוטמן שב אחרי תקופה ארוכה הישר מהבונדסליגה למדים הלאומיים. לגיונר נוסף שקיבל זימון בכורה הוא קני סייף, קשר גנט. זימון בכורה גם למגן הפועל באר שבע, בן ביטון.  בגזרת השוערים, שוער באר שבע, דודו גורש, זומן אף הוא וזאת על חשבונו של אופיר מרציאנו שלא שיחק תקופה ארוכה במוסקרון הבלגית.

 

לבאר שבע שישה נציגים בסגל (ביטון, גורש, אליניב ברדה, מאור בוזגלו, אופיר דוידזאדה, שיר צדק). לעומת שלושה בלבד למכבי תל אביב (ערן זהבי, איתן טיבי וטל בן חיים החלוץ). ראשונה מזה שנים הבלם טל בן חיים מוצג עצמו מחוץ לסגל, כאשר חל פיחות במעמדו גם במכבי ת"א בה יושב על הספסל. בגזרת הליגיונרים זומנו גם ליאור רפאלוב, תומר חמד, בירם כיאל, מואנס דבור, רועי קהת, ניר ביטון  ורמי גרשון ששב מפציעה.

 

חזן התעלם מאיתי שכטר, שפורח לאחרונה בבית"ר ירושלים ולא זימן שחקנים שהיו באנקרים אצל גוטמן כמו ביברס נאתכו, עומרי בן הרוש, גילי ורמוט ועומר דמארי.

 

 סייף מול וולפסבורג. מליגת האלופות לנבחרת (Gettyimages)

 

הסגל המלא 

 שוערים: בוריס קליימן (בית"ר ירושלים), דודו גורש (הפועל באר שבע), אריאל הרוש (הפועל תל אביב).

 

הגנה: אופיר דודזאדה (הפועל באר שבע), טאלב טוואטחה (מכבי חיפה), רמי גרשון (גנט), שיר צדק (הפועל באר שבע), איתן טיבי (מכבי תל אביב), אלי דסה (מכבי תל אביב), בן ביטון (הפועל באר שבע).

 

קישור: ניר ביטון (סלטיק), רועי קהת (אוסטריה וינה), אלמוג כהן (אינגולשטאט), ערן זהבי (מכבי תל אביב), בירם כיאל (ברייטון), יוסי בניון (מכבי חיפה), קני סייף (גנט), מאור בוזגלו (הפועל באר שבע).

 

התקפה: טל בן חיים (מכבי תל אביב), ליאור רפאלוב (קלוב ברוז'), אליניב ברדה (הפועל באר שבע), מואנס דאבור (גראסהופרס), תומר חמד (ברייטון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי