70:85 משכנע לנבחרת ישראל על נבחרת הונגריה

גל מקל עם עומרי כספי
גל מקל עם עומרי כספי | עדי אבישי

שחקניו של ארז אדלשטיין המתכוננים ליורובאסקט שיפתח בחמישי, רשמו ניצחון תשיעי בעשרת משחקי ההכנה שקיימו. עוזר המאמן שמיר: "יש התאמות אחרונות לעשות"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל קיימה הערב (שישי) עוד משחק הכנה לקראת טורניר היורובאסקט שייערך בישראל החל מיום חמישי הקרוב כשפגשה בפולין את נבחרת הונגריה וגברה עליה 70:85. ישראל רשמה את ניצחונה התשיעי בעשרת משחקי ההכנה שקיימה עד עתה. מחר ב-16:30 תפגוש הנבחרת את בריטניה, עליה הספיקה לגבור פעמיים בהכנה, למשחק האימון האחרון לקראת היורובאסקט.

הנבחרת הישראלית פתחה עם שון דוסון, גל מקל, ליאור אליהו, עמרי כספי ואלישי כדיר. ההונגרים עלו עם , רוסקו אלן, אקוס קלר, כריסטיאן ויטמן, אדאם חאנגה ודויד ווייוודה. שחקניו של ארז אדלשטיין פתחו בסערה ועלו ל-2:8 בזכות יכולת טובה של דוסון. ווייוודה השאיר את ההונגרים צמוד, אבל כספי קלע ארבע נקודות רצופות והגדיל את היתרון לשמונה. ווייווודה וקלר הוליכו ריצת 0:7 של ההונגרים וצימקו ל-14:13, בר טימור עם סל וקליעה מהעונשין מול סל של חנגה עם הבאזר הוריד את הנבחרות בתום הרבע בשוויון 20:20. 

קלר קלע ונתן להונגרים את היתרון הראשון שלהם במשחק, אליהו ופניני הפכו בחזרה. חמש נקודות רצופות של כספי קבעו 28:32. טימור ושוב כספי קבעו יתרון 11, חאנגה הגיב עם ארבע נקודות רצופות. אליהו קבע את תוצאת המחצית – 38:47 לישראל. עם פתיחת המחצית השנייה היו אלה ההונגרים שניצחו חולשה ישראלית  וצימקו את התוצאה לארבע הפרש בלבד לזכות ישראל. אלישי כדיר נכנס לעניינים וביחד עם מקל נתן קבע 46:53. כדיר המשיך ביכותו הטובה והחזיר את היתרון הדו ספרתי,  ובתום הרבע השלישי – 57:65 לישראל.

הרבע האחרון היה בשליטה מוחלטת של הנבחרת הישראלית. אלא שאז כדיר רשם עבירה חמישית ויצא מהמשחק. ההפרש ירד לשש, אך חמש נקודות רצופות של ישראל קבעו 66:77. הנבחרת של אדלשטיין הגבירה את הקצב וההפרש הלך וצמח  ובסיום – 70:85 לישראל.

עומרי כספי (איגוד הכדורסל)
עומרי כספי. הצטיין עם 17 נקודות (איגוד הכדורסל)

בר טימור אמר בסיום: "אנחנו נראים טוב. בשני המשחקים האחרונים עשינו תוצאות טובות, חזרנו לעצמנו, אנחנו שבוע לפני האליפות ובאמת מתחילים להתרגש, ועושים את הישורת האחרונה כדי להגיע כמה שיותר טוב". נ דיבר גם הוא: "מרגישים טוב, מתחילים להתרגש, לא יכולים כבר לחכות. יש לנו עוד משחק אחד לעשות התאמות אחרונות, כמה ימים בארץ להתאמות קטנות, ומתחילים. זהו, הגיע המאני-טיים ואנחנו מוכנים לצאת למלחמה. אנחנו משחקים דקות טובות, אנחנו מאוד מחוברים ונהנים לשחק ביחד וזה הכי חשוב".

עוזר מאמן הנבחרת, דן שמיר, סיכם: "לכל משחק הכנה יש דינמיקה אחרת, ולמשחקים האחרונים על אחת כמה וכמה, גם מבחינת חלוקת דקות. יש התאמות אחרונות לעשות כדי שהתגובות יהיו חדות וטובות בשבוע הבא ונהיה מכוסים מכל הכיוונים, וזה מה שעשינו היום ונעשה גם מחר במשחק האחרון".

קלעו לישראל: עומרי כספי 17 נקודות, אלישי כדיר 10, בר טימור 9, עמית שמחון ושון דוסון 8 כ"א, ליאור אליהו, גיא פניני ועוז בלייזר 7 כ"א, יוגב אוחיון 6, גל מקל 4, עידן זלמנסון 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי