לראשונה בישראל: קורס מנהלי ביניים של אופ"א

אופ"א
אופ"א | באדיבות ההתאחדות לכדורגל

אופ"א עורכת שלושה מפגשים בישראל שיכשירו דור עתיד של מנהלים. קמר: "זכות גדולה ומחויבות עצומה. מקור מבטיח להצלחה"

(גודל טקסט)

לראשונה בישראל נערך קורס ה-Certificate Football Management – היוקרתי בבית הנבחרות בשפיים. הקורס שמתקיים אחת לשנה מיועד למנהלי ביניים בכדורגל האירופי. הקורס מעניק כלים וידע על מנת לבסס אחידות בכדורגל האירופי.

הפעם הוא כולל שלושה מפגשים בישראל: הראשון נערך בימים אלה בבית הנבחרות בשפיים, המפגש הבא יתקיים בחודש ינואר באצטדיון סמי עופר בחיפה והמפגש האחרון יערך בירושלים במאי 2018.

מנכ"ל ההתאחדות, רתם קמר התייחס לקורס: "ההתאחדות רואה זכות גדולה ומחויבות עצומה בעצם העובדה שניתנה לה לראשונה האפשרות להעביר כאן אצלנו את קורס ה-CFM. זאת הזדמנות מצוינת להפגיש יחד אנשים ממקומות שונים שהכדורגל הוא לא רק מושא אהבה גדול עבורם, אלא גם המקצוע בו בחרו לעסוק. השילוב הזה בין תחום עיסוק לבין אהבה גדולה למשחק, הוא מקור מבטיח להצלחה. הקורס הזה, יחד עם קורסים אחרים בהמשך הדרך, תכליתו להבטיח את הניהול המתקדם, הנכון והיעיל ביותר לטובת המשחק, ההתאחדויות, הקבוצות וכמובן האוהדים והאוהדות.

ההתאחדות, יחד עם אופ"א, רואה חשיבות עליונה בהשקעה בכוח האדם שעוסק במלאכה המאתגרת של קידום המשחק. עקרונות כמו חדשנות, ניהול מתקדם, פתיחות, חינוך והשכלה הם אלה המובילים לתרבות ארגונית שמבטיחה שיפור מתמיד והתמודדות נכונה עם האתגרים שמזמנים לנו המשחק והסביבה המשתנה בה כולנו פועלים", הוסיף.


קורס מנהלים של אופ"א (ההתאחדות לכדורגל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי