אלישע לוי סיים את דרכו בנבחרת ישראל: "אין בי חרטה"

אלישע לוי
אלישע לוי | AFP

המאמן הלאומי נפגש הבוקר במשרדי ההתאחדות עם היו"ר עופר עיני והתבשר על כך שחוזהו לא יוארך: "זו הייתה זכות לקבל תפקיד תובעני". ועדת האיתור צפויה לקבל מנדט בנובמבר לגבי מינויו של המאמן הבא

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי. תקופה ארוכה שבהתאחדות לכדורגל העריכו שהמאמן הלאומי אלישע לוי יסיים את תפקידו כמאמן נבחרת ישראל עם סיום הקמפיין, והבוקר (ראשון) הדבר הפך לרשמי, לאחר ששוחח עם היו"ר עופר עיני.

אלישע לוי, שחוזהו היה לקמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 ולא מעבר, רשם את אחד הפרקים המאכזבים ביותר של נבחרת ישראל, וגם עוזריו רפי כהן ועמיר תורג'מן יעזבו את הנבחרת וישאירו למאמן הבא את האפשרות למנות צוות מקצועי לחדש.

לאחר הפגישה עם עיני, מסר אלישע לוי באמצעות דוברות ההתאחדות: "הייתה לי זכות גדולה לאמן את נבחרת ישראל ונהניתי משיתוף פעולה מלא מצד יו"ר ההתאחדות עופר עיני וכל גורם אחר בהתאחדות לכדורגל. אין בי חרטה ולו הקטנה ביותר על ההחלטה לקבל עלי את התפקיד התובעני, המחייב והיוקרתי ביותר בכדורגל הישראלי. עשיתי הכל כדי שהנבחרת תצליח ולעולם אשאר אוהד גדול שלה. היו לי ולצוות שעבד עמי רגעים נפלאים, בצד רגעים פחות מוצלחים, ואני רוצה להודות לכל אחד מהם, כמו גם לאוהדי ולאוהדות שידעו בלא מעט הזדמנויות להזכיר לנו עד כמה הם אוהבים ומחויבים לנבחרת של כולנו. חשוב לי להודות לכל מי שעושה למען הנבחרת לילות כימים, אנשים שעבורם הנבחרת היא הדבר החשוב ביותר. אני מאחל הצלחה למי שיוביל את הנבחרת בקמפיין הבא ומתחייב לתמוך בה ללא סייג".


כבר לא ימשיך עם הנבחרת לקמפיין מוקדמות יורו 2020. אלישע (AFP) 

היו"ר עופר עיני הוסיף והבהיר: "אלישע לוי היה ונשאר מאמן מצוין, ואני מודה לו על העבודה המשותפת, על ההשקעה הרבה ועל התרומה לנבחרת ישראל. בצד ניצחונות יפים במהלך קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 ולא מעט רגעים טובים, היו גם דברים פחות מוצלחים. אלישע, בכך אין לאיש ספק, עשה כל שלאל ידו כדי להביא להצלחת הנבחרת. החובה שלנו היא לקיים בחינה אמיתית ומעמיקה לגבי הנבחרת הבוגרת ולאפשר למאמן הבא את התנאים הטובים והנכונים ביותר להצלחה".

בנוגע למאמן הבא, ועדת האיתור אמורה לקבל את המנדט לאתר את המאמן הבא בישיבה שתתקיים ב-8 בנובמבר. קיימת אפשרות של שינוי החברים בוועדת האיתור כאשר ליוסי בניון וג'ורדי קרויף יוצע תפקיד המנהל הספורטיבי של ההתאחדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי