פרסום ראשון: חואנדה ראמוס מועמד לאימון נבחרת ישראל

חואנדה ראמוס
חואנדה ראמוס | Gettyimages

נמצא היורש של אלישע לוי? רביבו דוחף את מועמדותו של הספרדי בן ה-63, שאימן בעבר בין היתר את סביליה, טוטנהאם וריאל מדריד ולא עבד מאז דצמבר. שמו של ראמוס יעלה בפני חברי ועדת האיתור החדשה שתקום בקרוב

(גודל טקסט)

ועדת האיתור לבחירת המאמן הלאומי הבא עוד לא נבחרה, אך לרשימת המועמדים שיגיעו לפתחה אפשר להוסיף שם מעניין. לספורט1 נודע שהספרדי חואנדה ראמוס, מאמן ריאל מדריד לשעבר, מועמד לאמן את הנבחרת. ראמוס זוכה לתמיכה מצד שחקן העבר חיים רביבו, הנחשב למקורבו של יושב ראש ההתאחדות עופר עיני. רביבו לא יהיה חבר בוועדת האיתור הנוכחית, אך לקולו ולמילתו יש משקל רב אצל עיני. 

 



ראמוס בן ה-63 לא עבד מאז התפטר מאימון מלאגה בדצמבר 2016. מדובר במאמן מנוסה ומעוטר שעבד בין היתר בראיו וייקאנו, אספניול, מלאגה וסביליה אותה הוביל לשתי זכיות בגביע אופ"א וזכייה אחת בסופרקאפ האירופי. הוא עבר תקופות קצרות ופחות מוצלחות בטוטנהאם, ריאל מדריד וצסק"א מוסקבה. בין 2010 ל-2014 הדריך את דניפרו האוקראינית ובקיץ 2016 שב למלאגה, אך התפטר בעקבות פתיחת עונה חלשה. 



מאמן חדש בדרך? שחקני נבחרת ישראל (דני מרון) 


כזכור, ההתאחדות לכדורגל הודיעה רשמית שחוזהו של המאמן אלישע לוי לא יוארך והוא למעשה סיים את תפקידו אחרי קמפיין אחד בלבד. מאז הוזכרו שמם של ניר קלינגר, יוסי אבוקסיס וברק בכר כמועמדים למשרה, אך שום החלטה לא תתקבל לפני שייקבעו חברי ועדת האיתור החדשה שתקום בקרוב. אגב, מאז 1988 אימנו את הנבחרת שני מאמנים זרים בלבד: ריצ'רד מולר נילסן המנוח (2000-2002) ולואיס פרננדס (2010-2011). 


נבחרת ישראל תוגרל בחודש ינואר לבית של ארבע נבחרות במסגרת ליגת האומות החדשה של אופ"א. ישראל תשחק בליגה C ותוכל להשיג כרטיס ליורו 2020 דרך המפעל החדש ומבלי לפגוש באחת מאריות היבשת. משחקי ליגת האומות יתקיימו בין ספטמבר לנובמבר 2018. קמפיין מוקדמות יורו 2020 ייפתח במרץ 2019.  




היורש של אלישע? חואנדה ראמוס (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי