הבעת אמון: וילי רוטנשטיינר קיבל הצעה להאריך את חוזהו בשנתיים

וילי רוטנשטיינר, מרק רוסנובסקי
וילי רוטנשטיינר, מרק רוסנובסקי | עדי אבישי

הוועדה המקצועית של ההתאחדות לכדורגל התכנסה לישיבה עם המנהל הטכני לנוכח שביעות הרצון הגדולה מעבודתו והאמון הגדול בדרך המקצועית שהוא מוביל, האוסטרי הבטיח להחזיר תשובה בתוך שבוע

(גודל טקסט)

שמונה חודשים לאחר מינויו לתפקיד, וילי רוטנשטיינר, המנהל הטכני של נבחרת ישראל, קיבל הערב (רביעי) הצעה להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות לנוכח שביעות הרצון מעבודתו והאמון הגדול בדרך המקצועית שהוא מוביל.


האוסטרי הודה לחברי הוועדה המקצועית על האמון בו והבטיח להחזיר תשובה בתוך כשבוע. אם ייענה להצעה בחיוב, תביא הוועדה המקצועית את המלצתה לאישור המתחייב של הנהלת ההתאחדות.


כאמור, הוועדה המקצועית של ההתאחדות לכדורגל התכנסה היום לישיבה עם המנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר, שסקר בפני הנוכחים (יו"ר ההתאחדות משה זוארץ, אלי אוחנה, עו"ד מורן מאירי, דרור קשטן, שרון ניסנוב וסמנכ"ל ההתאחדות אבי לוי) בפירוט את התכניות המקצועיות שלו לשנים הקרובות, זאת בהתאם לאישור התכניות בישיבת ההנהלה האחרונה ב-17 בינואר.


בין היתר, סקר רוטנשטיינר בפני חברי הוועדה את ההכנות המקצועיות של הנבחרת הבוגרת לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2020, עדכן לגבי הליך בחירת מאמן הנבחרת הצעירה והציג את תכנית הסמכת המאמנים. חברי הוועדה הציעו פה אחד לרוטנשטיינר לממש כבר עתה את האופציה ההדדית להתקשרות בשנתיים נוספות.

 
מאמינים בדרכו. וילי רוטנשטיינר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי