זוסמן וכהן הצטרפו לנבחרת בבלגרד: "בקושי ישנו בלילה"

יובל זוסמן
יובל זוסמן | אודי ציטיאט

שחקני מכבי ת"א חברו לחבורה של קטש לקראת המשחק המכריע (ראשון ב-17:00) בסרביה: "הופתענו מהניצחון על גרמניה, שמחים שיש צ'אנס להעפיל". הכחולים-לבנים צריכים לנצח ולקוות שגאורגיה תפסיד לאסטוניה

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון המרשים על נבחרת גרמניה בדרייב אין, נבחרת ישראל נחתה הבוקר (שישי) בבלגרד וקיימה אימון באולם פיוניר בו ייערך המשחק האחרון של מוקדמות גביע העולם נגד סרביה (ראשון ב-17:00) ובסופו נדע מי העולה האחרונה מהבית.

כדי להעפיל לאליפות העולם שתיערך בסין, הכחולים-לבנים צריכים לנצח ולקוות שגאורגיה תפסיד בבית לאסטוניה. במקרה וגאורגיה תנצח, ישראל תצטרך לא רק לנצח בבלגרד, אלא גם בהפרש של לפחות 22 נקודות.

שני שחקני מכבי תל אביב, ג'ייק כהן ויובל זוסמן, הצטרפו לנבחרת אחרי משחק היורוליג של הצהובים במילאנו והם יעמדו לרשותו של המאמן עודד קטש במשחק הגורלי כאשר האולם צפוי להיות מלא ביותר מ-7,000 סרבים נלהבים.

זוסמן סיפר: "לא הכי כיף להפסיד כמו שכולם יודעים, לא ישנו הרבה בלילה, אבל עושים את המיטב בשביל הנבחרת. באנו בשתי טיסות, ישנו שלוש שעות בלילה, ישנו קצת במטוס, היה לנו טיפה זמן לנוח בצהריים ועכשיו אנחנו מרוכזים באימון. בסופו של יום אנחנו מקצוענים ויודעים מה אנחנו עושים. אני וג'ייק מכירים את השיטה של עודד ויודעים את רוב צורות המשחק שלו ואני מקווה שנתחבר לאנשים מהר, גם את רובם אנחנו מכירים, ונבוא מוכנים".

המשחק נגד גרמניה בארץ: "הופתעתי מהניצחון הזה, אבל בעיניי תמיד ממעיטים בערכו של השחקן הישראלי ורואים את זה באליפויות אירופה. אני שמח מאוד שניצחנו ואני שמח שיש לנו עכשיו צ'אנס להעפיל. אני כבר לא הכי צעיר פה, כיף להיות עם גיל ודני – אנסה לעזור כמה שאפשר. ננסה לבוא הכי מרוכזים שאפשר, להתרכז כמה שיותר בנו ולא באוהדים ולעשות את מה שאנחנו הכי טובים בו".


שחקני נבחרת ישראל אחרי הניצחון הגדול על גרמניה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי