ניר ביטון נפצע ולא יכלל בסגל, אוראל דגני ובן ביטון זומנו

ניר ביטון
ניר ביטון | טוויטר

קשר של סלטיק יצא מ-23 של הרצוג עקב פציעה ובמקומו צורף קפטן הפועל ת"א, אלחמיד שעבר תאונת דרכים הוחלף על ידי מגן ב"ש. בן הרוש יפתח בהגנה לצידו של ייני. חזן ינהל את משחק הידידות הקרוב של הנבחרת הצעירה

(גודל טקסט)
מכה מקצועית קשה לנבחרת ישראל אשר איבדה אתמול את חאתם אלחמיד וניר ביטון שניים שהיו מתוכננים לפתוח בהרכב הראשון בעמדת הבלמים נגד סלובניה ואוסטריה. המאמן אנדי הרצוג הזמין היום (ראשון) את בלם הפועל תל אביב אוראל דגני שקיבל זימון ראשון מאז 2015 המתנה ואתמול הרצוג צפה בו במשחקה של הפועל תל אביב נגד אשדוד.


את המקום הנותר בנבחרת תפס בן ביטון על חשבונו של חברו לקבוצה שעבר תאונת דרכים. מסתמן שעומרי בן הרוש יהיה הבלם הנוסף לצדו של שרן ייני כשגם אעיד חבשי יתופקד באימונים כבלם שלישי. אופציה נוספת היא הצבתו של דגני בהרכב.



נבחרת ישראל תתכנס מחר למשחקים ומחר (שני) תתקיים מסיבת עיתונאים בהשתתפותם של המנהל הטכני, וילי רוטנשטיינר, המאמן אנדי הרצוג ושחקן מהסגל.



חוזר ללבוש את המדים הלאומיים לראשונה מאז 2015. אוראל דגני (התאחדות לכדורגל)



בנוגע לנבחרות הצעירות של ישראל, חילופי המאמנים בנבחרת הצעירה ובנבחרת הנוער ימתינו לפחות עוד מספר שבועות. ניר לוין יוביל השבוע את נבחרת הנוער לטורניר מוקדמות אליפות אירופה בצרפת טורניר בו משתתפות נבחרות צרפת ישראל פולין ושווייץ.


את נבחרת הנוער יקבל גיא עזורי בחודש הבא. הנבחרת הצעירה תשחק ביום שלישי במשחק ידידות בחוץ נגד גיאורגיה משחק שאותו יאמן אלון חזן שיתפנה ממשימת משחקי הנבחרת הבוגרת נגד סלובניה ואוסטריה ולאחר מכן יקבל את הצעירה ניר לוין.


ייקח הפסקה מהנבחרת הבוגרת לטובת משחק ידידות נגד גיאורגיה. אלון חזן (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי