הנבחרת תחל בתוכנית עבודה לקראת מחנה האימונים בגרמניה

שחקני נבחרת ישראל חוגגים
שחקני נבחרת ישראל חוגגים | מאור אלקסלסי

הרצוג ורוטנשטיינר מתכוננים ללרענן את הסגל, ביטון ואלחמיד צפויים לחזור. בנבחרת בונים על המומנטום ועל ערן זהבי: "הוא בכושר מעולה ומגלה מנהיגות". מיכה תוכנן לפתוח בהרכב מול אוסטריה במקום דאבור שהחלים

(גודל טקסט)

בנבחרת ישראל נרגעים לאט לאט מהאופוריה לאחר הניצחון הגדול על אוסטריה 2:4. הניצחון מנע ביקורת מקצועית על ההרכב כשמבחן התוצאה הוא החשוב ביותר ומלכד כעת את כולם סביב צוות האימון האוסטרי. בנבחרת יתחילו בימים הקרובים בהכנת תוכנית עבודה חדשה לקראת מנחה האימונים בן השבוע שיתקיים ככל הנראה בגרמניה, והמשחקים הבאים במוקדמות היורו, משחקי החוץ נגד לטביה ופולין. 

המאמן אנדי הרצוג והמנהל הספורטיבי ווילי רוטנשטיינר מתכוונים לשנות ולרענן את הסגל לקראת מחנה האימונים, כשלסגל הרחב יחזרו מספר שחקנים שנעדרו מצמד המשחקים בשל פציעות או סיבות מקצועיות. אלה שצפויים לחזור לסגל כמעט בוודאות הם ניר ביטון מסלטיק וחאתם עבד אלחמיד מהפועל באר שבע, ומעבר לכך יבוצע מעקב אחרי שחקנים נוספים במהלך משחקי ליגת העל וגביע המדינה שנותרו עד לסיום העונה.

גורם בנבחרת הבהיר: "הדרך ליורו פתוחה ובמומנטום שלנו הכל אפשרי. אנחנו חייבים לנצל את היכולת של ערן זהבי שנמצא בכושר מעולה ומעבר לכך הוא מגלה מנהיגות יוצאת דופן. הנבחרת יכולה להעפיל אחרי 50 שנה למפעל השני בחשיבותו בכדורגל העולמי לאחר אליפות העולם".


זהבי ונאתכו. בנבחרת בטוחים: יש מומנטום (מאור אלקסלסי)

בנושא המקצועי התברר כי בנבחרת תכננו להציב את קשר מכבי תל אביב דור מיכה בהרכב הפותח נגד אוסטריה אלא שנסוגו מהמלך בבוקר המשחק לאחר שהתברר לאנדי הרצוג כי מואנס דאבור התגבר על הרגישות במפשעה והוא יכול לשחק. בכיר בנבחרת אמר: "היו מספר אפשרויות לשינוי בהרכב מזה שפתח נגד סלובניה כולל דור מיכה ובסוף הוחלט על שינוי בודד אחד –  אוראל דגני במקומו של טאלב טוואטחה".

נושא המענקים לשחקני הנבחרת יעלה לדיון רק על פי סיכוי ההעפלה ליורו ובהתאחדות לכדורגל ממתינים למינוי יו"ר חדש במקומו של שינו זוארץ, לאחר הבחירות במדינה, כדי שיאשר מענק העפלה של בין מיליון  ל – 1.3 מיליון יורו.


נבחרת ישראל (מאור אלקסלסי).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי