יוספי, חנין, קארצב, אלמוג ובריבו זומנו לנבחרת הצעירה

תומר יוספי
תומר יוספי | דני מרון

שלושה חודשים לפני פתיחת קמפיין המוקדמות של אליפות אירופה עד גיל 21 נגד קזחסטן, ניר לוין פותח קדנציה עם צמד משחקי ידידות נגד בולגריה ונגד אוקראינה או קפריסין בטורניר לובנובסקי הידידותי

(גודל טקסט)

לאחר שנבחרת ישראל גיבשה את הסגל הסופי לקראת מחנה האימונים בגרמניה לקראת צמד משחקי החוץ נגד פולין ולטביה, מאמן הנבחרת הצעירה ניר לוין שקודם מנבחרת הנוער פרסם היום (חמישי) את סגל הנבחרת עד גיל 21 לקראת צמד המשחקים נגד בולגריה ונגד אוקראינה או קפריסין בטורניר לובנובסקי הידידותי.

שוער מיינץ עומר חנין ששיחק העונה בהפועל חדרה זומן לצדים של אסף צור וחביב אוחיון יקווה לדקות ראשונות בנבחרת הצעירה. שמות בולטים נוספים עם תומר יוספי שכבש שער בכורה בליגת העל במדי הפועל באר שבע, בן סביר מהפועל רעננה, הבלם רז שלמה מהפועל תל אביב וצמד השחקנים של מכבי תל אביב שהושאלו להפועל חדרה, אילון אלמוג והשחקן הצעיר בסגל עדן קארצב בן ה-19.

הנבחרת הצעירה תפתח את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 21 לשנת 2021 בחודש ספטמבר במשחק החוץ נגד קזחסטן וחודש לאחר מכן תפגוש את איי פארו בבית. נבחרות נוספות שהוגלו בבית של הן ספרד, מונטנגרו ומקדוניה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי