ייני: "זו בעיה לשחק ביוני, צריך לגשר על הפער מסיום העונה"

שרן ייני
שרן ייני | אתר ההתאחדות לכדורגל

בלם נבחרת ישראל דיבר ממחנה האימונים בגרמניה: "משחקי חוץ הם קשים במיוחד לנבחרות, ולבטיה נבחרת חזקה יחסית לדרג שלה". הרצוג מתרשם מאלחמיד וניר ביטון, מואנס דאבור התקשר לאחל בהצלחה

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל קיימה היום (ראשון) אימון קליל בגרמניה, כשביממה הקרובה יצטרפו אליה הלגיונרים בסין ערן זהבי ודיא סבע ששיחקו בשבת במדי גוואנגז'ו. ממחר בערב השניים ישתלבו באימונים ובהכנות למשחק ביום שישי נגד לטביה.

הבלם שרן ייני סיפר: "המתקנים שלנו פה ברמה מאוד גבוהה, מגרש מצוין. התנאים שלנו במלון מעולים. שמחים להיות פה, מתרגשים, כיף לנו ביחד. אנחנו מגובשים, צפינו קצת בליגת האלופות, היה לנו נחמד. הפייבורטית שלי זכתה אז אני גם מבסוט, סך הכל נהנים".

על היריבה: "לטביה נבחרת מאוד טובה לדרג שלה, אולי שווה דרג אחד למעלה. משחקי חוץ הם קשים באופן כללי כשמדובר בנבחרות, בטח לנבחרת ישראל. בפעם האחרונה ששיחקנו נגד לטביה בחוץ ניצחנו, וגם אז זה היה בחודש יוני (ב-2011, א.ג) ואנחנו מקווים לשחזר את ההישג הזה, אבל הולך להיות קשה מאוד".

אוראל דגני.
אוראל דגני. "כיף לנו להתאמן ביחד" (אתר ההתאחדות לכדורגל)

"אנחנו עכשיו מגשרים על הפער של סיום העונה, לא יצא לנו להתאמן כבר תקופה. המשחקים ביוני מהווים בעיה לכל הקבוצות, אתה רואה את זה בגמר ליגת האלופות שלושה שבועות מהמשחק האחרון, וגם לשחקני הנבחרות יש צורך לגשר על הפער הזה דרך מחנה האימונים. אני חושב שאנחנו עושים עבודה טובה".

המאמן אנדי הרצוג מתרשם מהצטרפותו לסגל של ניר ביטון, שזומן לשני המשחקים הקודמים אך נפצע ולא התאמן עם הנבחרת, ונוכחתו באימונים משרה אווירה של התלהבות ויצירתיות למערך האחורי.

הרצוג מראה שביעות רצון גם מהיכולת שמגלה הבלם חאתם עאבד אלחמיד, שיחד עם ביטחון מוסיף את הממד ההתקפי בבעיטות מרחוק מחוץ לרחבה. בינתיים, הצוות המקצועי דורש מהקפטן ביברס נאתכו ליצור קו יצירתי במרכז המגרש לצד דור פרץ ובירם כיאל.

אנדי הרצוג. מרבה לשבח את דסה (אתר ההתאחדות לכדורגל)
אנדי הרצוג. מרבה לשבח את דסה (אתר ההתאחדות לכדורגל)

נראה שמקומו של אלי דסה בהרכב מובטח, כאשר המאמן האוסטרי מרבה לשבח את המגן וטוען כי הוא שחקן לגיטימי לקבוצות בבונדסליגה. כזכור, נציגים של ורדר ברמן אמורים להגיע למחנה האימונים ולעקוב אחר מגן מכבי ת"א.

מואנס דאבור התקשר לחבריו בנבחרת ואיחל להם הצלחה וניצחון על לטביה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי