הרצוג שוכנע על ידי הצוות המקצועי: טוואטחה יסופסל

טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה | מאור אלקסלסי

המאמן רצה להמשיך ב-11 עם מגן פרנקפורט אלא שבסוף החליט שהמגן שמיעט לשחק יוחלף ביונתן כהן או עומרי בן הרוש. ניר ביטון ישחק כבלם שלישי. הנבחרת ממתרגלת בעיטות מרחוק

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל קיימה היום בצהריים את האימון האחרון שלה במחנה האימונים בגרמניה והמריאה לפנות ערב ללטביה לקראת המשחק במוקדמות יורו 2020 ביום שישי. כפי שפורסם אתמול בספורט1, בצוות המקצועי של הנבחרת ביקשו מהמאמן האוסטרי לשקול מחדש את הצבתו של טאלב טוואטחה בעמדת המגן השמאלי, זאת בשל העובדה כי מיעט לשחק לאחרונה במדי איינטרכט פרנקפורט ואף היה פצוע. בצוות המקצועי הסבירו כי עדיף לשחק עם עומרי בן הרוש או יונתן כהן. לבסוף המאמן השתכנע, ומגן פרנקפורט ייאבד את מקומו בהרכב. המאמן טרם החליט לגבי זהות המחליף.

הרצוג שוחח עם ניר ביטון שמיעט לשחק העונה בסלטיק, וביקש ממנו לשחק כבלם שלישי, והשחקן נענה לאתגר. חאתם עבד אלחמיד זכה לשבחים על יכולתו באימון, אך מסתמן שגם זה לא יספיק למקום בהרכב, כאשר לואי טאהא ושרן ייני ישחקו יחד עם ניר ביטון כשלישיית הבלמים.

הרצוג שם דגש באימונים על העברת כדור מהירה של ההגנה לדור פרץ וביבראס נאתכו שינלו את המשחק. בהתקפה צפוי דיא סבע להצטרף לערן זהבי, כאשר המאמן ביקש לבעוט הרבה מחוץ לרחבה, גם מצד שחקני הקו השני כמו בירם כיאל. הערב יצטרף לסגל חלוץ נבחרת הצעירה אילון אלמוג שיגיע מקייב. הנבחרת תקיים אימון בלטביה מחר בערב ואימון בוקר לפני המשחק ביום שישי.


אימון אחרון בגרמניה. אנדי הרצוג ושחקני נבחרת ישראל (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי