שחקן בנבחרת: "זהבי יכול לשחק במנצ'סטר יונייטד". זוארץ עשוי להישאר

שינו זוארץ
שינו זוארץ | אודי ציטיאט

לאחר ה-0:3 בלטביה השחקנים והצוות המקצועי חגגו עד השעות הקטנות. יו"ר ההתאדות עשוי לחזור בו מהודעות הפיטורים אם ההצלחה תימשך. הרצוג העביר אימון שחרור לפני ההמראה לפולין

(גודל טקסט)

לאור הניצחון 0:3 של נבחרת ישראל נגד לטביה אמש (שישי), שחקני הסגל נשארו ערים עד השעות הקטנות של הלילה כאשר המחמאות מכל הסובבים אותם לא מפסיקות להגיע וישנה תחושה כאילו הנבחרת כבר עלתה ליורו.

בקרב אנשי ההתאחדות מאמינים כי אם ההצלחות יימשכו, יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ עשוי לבטל את הודעת ההתפטרות ולהישאר בתפקיד. זוארץ נמצא עם הנבחרת בלטביה ונראה מאוד מאוד ומחובר. הנבחרת קיימה אימון נוסף היום כאשר המאמן אנדי הרצוג הבהיר לשחקים שמי שפתח בהרכב יקיים אימון שחרור, בעוד שאר השחקנים יערכו אימון בעל אינטנסיביות גבוהה יותר.

מי שנמצא במרכז השמחה הוא ערן זהבי שהפך לשחקן הראשון בתולדות הנבחרת שכובש שלושער בשני משחקים רצופים והרצוג אמר לצוות המקצועי שאינו זוכר הרבה שחקנים שהגיעו עם רמת שאפתנות כזו לכל משחק ובעלי השפעה כה גדולה.


חגגו עד השעות הקטנות של הלילה (אודי ציטיאט)

גורם בנבחרת הוסיף: "בנבחרת פולין ראו את המשחק נגד אוסטריה בנוסף לשערים של זהבי נגד לטביה. הם יערכו בוורשה לערן זהבי כדי שהגולים שלו בישראל בסין באים מהבנת משחק הכדורגל הפשוט, והכי יפה בביצועים שלו וכול גול תואם לתוכנית אימונים ומגיע כמו מחוברת כדורגל בצבע".

הקשר בירם כיאל אמר כי מקומו של ערן זהבי הוא במועדונים הגדולים בפרמיירליג. שחקנים בנבחרת טענו באוזני ערן זהבי כי מקומו הוא במנצ'סטר יונייטד או במילאן.


בירם כיאל מול רוברטס סאבאלניקס. הישראלי מפרגן לערן זהבי (אודי ציטיאט)

השחקן הנרגש לאחר המשחק היה ניר ביטון שתופקד בעמדת הבלם השלישי והוא צפוי להמשיך באותה עמדה גם נגד פולין. ביטון שהתגבר על פציעות שמנעו ממנו לשחק קיים שיחה עם אנדי הרצוג ווילי רוטנשטיינר שהחמיאו לו על יכולתו. הרצוג היה זה שעקב אחרי ביטון במשחקיו בסלטיק וייעד לו את עמדת הבלם.

השחקנים יעשו היום הכרה קצרה ראשונה עם נבחרת פולין וימשיכו בה מחר לפני האימון המסכם בוורשה.


האם יישאר בתפקיד יו"ר ההתאחדות? שינו זוארץ (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי