אלון חזן: "אנחנו במצב יותר טוב משהיינו לפני שהקמפיין התחיל"

אלון חזן
אלון חזן | מאור אלקסלסי

עוזר מאמן הנבחרת ניסה לראות את הצד החיובי אחרי התבוסה 4:0 לפולין: "חייבים להמשיך להילחם על המקום השני, לעשות נקודות נגד מקדוניה וסלובניה. היו ציפיות? תמיד יש נבחרות מדרג גבוה שמופתעות במשחקים כאלה"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל אמנם הובסה אתמול (שני) 4:0 לפולין אבל מלבד אכזבה על התוצאה אין תחושה של כישלון בשורות הצוות המקצועי. כך לפחות על פי אלון חזן, עוזר המאמן ויד ימינו של אנדי הרצוג. חזן התראיין לתוכנית הספורט של רדיו 103FM וסיפר על המסקנות מהמשחק לפני החזרה לארץ לשלושה חודשים עד המשחק הבא.

"אין ספק שאנחנו מאוכזבים מההפסד", אמר חזן, "מאוכזבים יותר מזה שהמשחק הסתיים בתבוסה, כי אני לא חושב שהתוצאה משקפת את המשחק. אין שום ספק שיכול להיות שהיינו צריכים להפסיד, אבל היו לנו דקות טובות במיוחד במחצית הראשונה. חבל מאוד שזה נגמר ככה, אבל יש לנו עוד משחקים בהמשך שננסה לתקן בהם".

ההכנה לא הספיקה: "החשש הגדול שלנו היה מהאיכות שיש לחלק הקדמי של הנבחרת הפולנית, וברמות האלה כשאתה עושה טעות אתה משלם על זה ביוקר. בדקות מסוימות שלא היינו מרוכזים שילמנו בשערים של הפולנים. לא ניצלנו את ההזדמנויות שהיו לנו במחצית הראשונה".

האכזבה בסיום.
האכזבה בסיום. "מאוכזבים בעיקר מהתוצאה" (אודי ציטיאט)

האם האופוריה מהניצחון על לטביה פגעה: "איזו אופוריה? ממש לא אופוריה, אף אחד לא היה באופוריה. ידענו שהמשחק הראשון חשוב כדי להגיע בצורה טובה למשחק השני, ניצחנו ושמחנו כי אספנו עוד שלוש נקודות, לא רצינו למעוד במקום שבו אסור למעוד, הבטחנו שלוש נקודות וזה מה שהיה חשוב אבל לא היתה אופוריה. נבחרת פולין היא הנבחרת הכי חזקה בבית, זה סיפור שונה לגמרי. רצינו לבוא ולנסות להפתיע, לא הצליח, נתרכז במשחק הבא".

באמת היו ציפיות: "כבר היו משחקים בעבר שנבחרת מהדרג הזה פגשה נבחרת מדרג נמוך, והיו הפתעות. אין ספק שהנבחרת הפולנית טובה מאיתנו, אבל ניסינו לעשות דברים שהפער יצטצמם, ובאמת במחצית הראשונה היה משחק טוב שלנו. אלמלא חוסר ריכוז לשנייה אחת שהובילה לשער הראשון של הפולנים הם לא הגיעו לרבע מצב".

"לנו היתה הזדמנות אחת או שתיים לעשות 0:1 שהיה משנה את פני הדברים. אבל זה המשחק. כשאתה מגיע להזדמנויות האלה מול נבחרות חזקות, אתה צריך לנצל אותן. במקרה הזה זה לא הצליח, והם הצליחו להעניש אותנו".

אחרי הניצחון על לטביה.
אחרי הניצחון על לטביה. "אף אחד לא היה באופוריה" (אודי ציטיאט)

המצב בקמפיין: "בואו נודה על האמת, אנחנו כרגע במצב אפילו יותר טוב ממה שהיינו לפני שהקמפיין התחיל. שתי נבחרות סומנו כפייבוריטיות – גם פולין וגם אוסטריה. סלובניה, ישראל ומקדוניה הן הנבחרות שחושבות איפה אפשר להפתיע. אנחנו צריכים להתרכז במקדוניה כדי להשיג שלוש נקודות, בטח כשאנחנו משחקים בבית. אחר כך ננסה להשיג נקודות במשחק חוץ קשה בסלובניה אבל כרגע אנחנו חייבים להסתכל משחק משחק בתקווה שננצח ונמשיך הלאה".

"ישראל במאבק על הכרטיס השני", סיים חזן, "בהחלט. אבל הדברים עדיין תלויים בזה שאנחנו חייבים להבין שצריך להילחם על הכרטיס השני. והמשמעות של זה זה להשיג נקודות בבית נגד מקדוניה, לצאת לסלובניה ולנסות להשיג נקודות, ולהמשיך את המחשבה של מקום שני עד הרגע האחרון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי