מאמן מקדוניה: "ידענו שהישראלים לא בכושר והפתענו אותם"

שחקני צפון מקדוניה חוגגים, מנור סולומון מאוכזב
שחקני צפון מקדוניה חוגגים, מנור סולומון מאוכזב | דני מרון

אנגלובסקי טען לאחר ה-1:1 בב"ש: "דברים התחברו לנו וחבל שלא ניצחנו". בתקשורת חגגו: "הראינו עוצמה ושאנחנו יכולים להתמודד עם כל נבחרת". וגם: האם האוהדים ב"טרנר" זכרו את אריאן אדמי מהמשחק נגד דינמו זאגרב?

(גודל טקסט)

בעוד שבנבחרת ישראל מאוכזבים כמובן מאיבוד הנקודות ב-1:1 ב"טוטו טרנר" בבאר שבע נגד מקדוניה הצפונית, תוצאה שעלולה בסוף היום להוריד את אנדי הרצוג ושחקניו למקום השלישי, האורחת אתמול בבירת הנגב מרוצה מאוד מהנקודה שהצליחה לסחוט, במשחק בו אמנם "עקצה", אבל בהחלט גם הייתה יכולה בדקות הסיום להשלים מהפך כנגד מהלך המשחק.

"נבחרת מקדוניה הראתה המון עוצמה", נכתב באתר המקדוני "sportmedia", "הנבחרת שלנו הראתה שהיא יכולה להתמודד עם כל אחת" וכן הורעפו שבחים רבים על המאמן איגור אנגלובסקי, שבתוכנית משחק חכמה הצליח לסחוט נקודה על אף שמצא את עצמו בפיגור בדקה משמעותית. 

מי ששימש כקפטן המקדוני בהיעדרו מההרכב של גוראן פאנדב שרק עלה מהספסל במחצית השנייה, איליה נסטרובסקי אמר בסיום: "אני מאושר וגאה להיות הקפטן, זה היה כבוד גדול עבורי. הצלחנו להפתיע את ישראל, כי ידענו שהם הולכים לתקוף וחיכינו להם באיזורים המסוכנים. הראינו המון אופי, אפילו שאחרי ההפסד לאוסטריה לא נתנו לנו הרבה סיכוי. יכולנו גם לנצח בדקה ה-92".


זהבי נותר מתוסכל. התוכנית המקדונית עבדה (דני מרון)

דברים דומים אמר גם בובאן ניקולוב: "אנחנו מרוצים, כי זו עובדה שהצלחנו לחזור מפיגור. ידענו שאנחנו יכולים להבקיע והבנו את הטעויות שלנו מהמשחק האחרון נגד אוסטריה. היו לנו הזדמנויות לנצח, יכולנו להכריע את המפגש כבר במחצית הראשונה".

המאמן איגור אנגלובסקי סיכם: "אמרתי לפני המשחק נגד ישראל שאם נוציא לפחות שלוש נקודות מהמשחקים נגדם ונגד לטביה, אהיה מרוצה. כעת יש לנו נקודה, אבל אני מאוכזב שלא לקחנו את כל השלוש – וזו נקודה שלא תשנה דבר אם לא ננצח את לטביה. לישראל יש שחקנים שלא נמצאים בכושר טוב, אז רציתי להפתיע אותם דרך מרכז השדה. דברים התחברו לנו וחבל שלא ניצלנו את זה כדי לנצח".

אגב, ברשתות החברתיות תהו באשר לשריקות הבוז הצורמות עם הבקעת השער המקדוני ונטען שם שהסיבה הייתה, עוד יותר מספיגת השער, היא מכיוון שהמבקיע היה לא אחר מאשר אריאן אדמי, שחקן דינמו זאגרב שהבקיע צמד נגד אלופת המדינה ב-0:5 בשנה שעברה והיה שותף בכיר להדחתה המשפילה מליגת האלופות.


אדמי והמקדונים. בטרנר זכרו לו את החמישייה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי