המוזמן הצעיר הבא? הרצוג אישר מעקב אחר אלמקייס

עילי אלמקייס
עילי אלמקייס | Thomas Eisenhuth/Bongarts/Getty Images

מאמן נבחרת ישראל סיפר כי קשר הופנהיים עשוי עד סוף קמפיין מוקדמות יורו 2020 להשתדרג מהנבחרת הצעירה לבוגרת, אחרי שכבר זומנו רז שלמה ואילון אלמוג. אכזבה מפציעתו של ייני, שלא יהיה בסגל גם בחודש הבא

(גודל טקסט)

מספר שעות לאחר מסיבת העיתונאים שערך מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג, בה גם הודה בין השורות שדבריו מיד לאחר ההפסד 3:2 היו במטרה להעיר את השחקנים, נודע כי לא מן הנמנע שעד סוף קמפיין מוקדמות יורו 2020 יהיו שחקן או שניים נוספים מהנבחרת עד גיל 21 שיזכו לעלות לבוגרת.

הרצוג והמנהל הטכני של נבחרות ישראל וילי רוטנשטיינר, התרשמו מאוד מהיכולת של מנור סולומון שהיה הבולטים בשני המשחקים האחרונים והם מקווים שדרך זימון שחקנים צעירים נוספים, כפי שעשו כעת עם רז שלמה שעלה מהנבחרת הצעירה, ניתן יהיה להביא לשינוי בקרב השחקנים וכמובן שגם ליצור המשכיות לזימונים האחרונים, ביניהם גם של שון ויסמן שפתח בהרכב בסלובניה.

אחד השמות הבולטים לזכות תוך שנה בזימון בכורה לנבחרת של הרצוג הוא הקשר עילי אלמקייס, קשר קבוצת המילואים של הופנהיים מתחילת העונה. אלמקייס בן ה-19 הגיע לגרמניה לפני ארבע שנים ובשלוש השנים האחרונות כיכב במחלקות הצעירות של הופנהיים עד אשר עלה לקבוצת המשנה. הרצוג אישר כי אלמקייס נמצא תחת מעקב, כמו גם שוער הפועל רעננה אסף צור – השניים שיחקו בניצחון 1:2 בקזחסטן אתמול, כשהשוער אף הדף פנדל. כזכור, גם חלוץ מכבי ת"א אילון אלמוג זומן ביוני האחרון לסגל הנבחרת הבוגרת, אליה הגיע ממשחק הנבחרת הצעירה בעקבות היעדרותו של מואנס דאבור ופציעותיהם, בין השאר, של שון ויסמן ואיתי שכטר.


אלמקייס (מימין) במדי הופהיים נגד ריאל מדריד (הופנהיים, אתר רשמי)

הרצוג גם היום סיפר כי התאכזב לשמוע על פציעתו של בלם מכבי תל אביב, שרן ייני, שמושבת מפעילות בעקבות פציעה כמעט חודשיים ולא יוכל לשוב להמשך הקמפיין בחודש הבא. מחר האוסטרי ישוב למולדתו למספר ימי חופשה.

המשימה הבאה של ישראל בקמפיין מוקדמות יורו 2020 תהיה ב-10.10 באוסטריה ולאחר מכן יישארו לה עוד שלושה משחקים בבית נגד לטביה ופולין ובחוץ נגד מקדוניה הצפונית, אולם נזכיר כי לאליפות אירופה ייתכן שניתן יהיה להעפיל גם באמצעות ליגת האומות – אך הכרטיס לשם לא תלוי כעת רק בהרצוג ובשחקניו.


ייני וזהבי. הרצוג התאכזב שהם לא יוכלו להתאחד לקראת אוסטריה ((אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי