דגני סובל מקרע במפשעה, טיבי זומן במקומו לנבחרת

טיבי
טיבי | דני מרון

כפי שפורסם בספורט1: בלם הפועל תל אביב עבר בדיקת MRI שאבחנה פציעה שתשבית אותו למשך חודש, בלם מכבי תל אביב יצטרף במקומו לסגל של אנדי הרצוג למשחקים מול אוסטריה ולטביה

(גודל טקסט)

רק אתמול (חמישי) פרסם המאמן הלאומי אנדי הרצוג את סגל נבחרת ישראל למשחקים ביום חמישי באוסטריה ובשבוע לאחר מכן ב"טוטו טרנר" נגד לטביה במסגרת מוקדמות יורו 2020, אבל הבוקר הוא כבר בישר על שינוי: כפי שפרסמנו בספורט1, אוראל דגני, בלם הפועל תל אביב, עבר בדיקת MRI שאבחנה פגיעה ואילצה להחליפו, כך שבמקומו שב לסגל פעם נוספת בלם מכבי תל אביב, איתן טיבי.

הרצוג החמיא לטיבי כבר במהלך מסיבת העיתונאים, בה הבהיר כי טיבי חוזר לעצמו במכבי ת"א ונמצא בכושר טוב, אולם שהוא העדיף לזמן את אוראל דגני ש"היה טוב נגד אוסטריה ועשה עבודה טובה על מרקו ארנאוטוביץ". עם זאת, מספר שעות לאחר מכן, אחרי אימון נוסף במדי הפועל תל אביב שלא הצליח להשלים, עבר דגני MRI והרצוג ביצע את השינוי. כבר אחרי מסיבת העיתונאים אישר הרצוג לספורט1 שאם דגני לא יהיה כשיר, יהיה זה טיבי שיזומן במקומו – כפי שקרה הבוקר.

בהתאם לתוצאות ה-MRI, דגני ייעדר כחודש לאחר שאובחן כסובל מקרע במפשעה – פגיעה שספג במשחק נגד הפועל באר שבע ובעקבותיה אלץ לעזוב את המשחק בטוטו טרנר שלוש דקות לפני הסיום. דגני עבר לפני מספר ימים בדיקת אולטרסאונד שלא גילתה את הפציעה, ורק הבדיקה אתמול מצאה את הסיבה לכאבים וכעת תשביתו לתקופה.


דגני. ייעדר במשך חודש עקב הקרע (אודי ציטיאט)

בחשבון האינסטגרם שלו כתב דגני הבוקר: "החיים מפתיעים אותנו. לרוב לטובה (ואני מודה על זה כל יום) אבל לעיתים גם לרעה. קשה לקבל את זה שלמרות שאתה מתנהל באופן מקצועי וספורטיבי מתחזק ושומר על הגוף מגיעה פציעה משום מקום. אז אני כותב את הפוסט הזה כדי לשתף אתכם אבל ובעיקר גם כדי לעזור לעצמי להשלים עם זה שדברים לא תמיד מסתדרים איך שרוצים. מאחלים לחבריי לקבוצה ולנבחרת הצלחה במשחקים הקרובים ולי שאחזור למגרשים במהרה".

דגני כאמור היה בהרכב הנבחרת במשחקיה הקודמים בקמפיין, אולם לא בהכרח שטיבי שזומן במקומו גם יהיה מי שיפתח. הרצוג רמז לא אחת שחזרת ניר ביטון לסגל הנבחרת, על אף שרק התאושש מפציעה, בהחלט עשויה להחזיר אותו להרכב והפעם על תקן בלם, עמדה בה משחק בשנה האחרונה גם בקבוצתו הסקוטית.


ביטון. יפתח כבלם באוסטריה? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי