הרצוג: "צריך ללכוד את אוסטריה הגנתית", וייסמן יפתח בחוד

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט

מאמן נבחרת ישראל בוחן את המערך בו יעלה נגד הנבחרת בה שיחק: "יש עוד שחקנים באגף שמאל מלבד טוואטחה". כוכב וולפסבורג יחליף את דאבור, גם סולומון צפוי לפתוח. התלבטות בין גלזר לביטון במקום דור פרץ המוצהב

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תקיים ביום שני בבוקר את האימון הראשון לפני ההמראה לווינה, אימון שיהיה אימון שחרור והתרעננות ללא הליגיונרים – למעט ערן זהבי ודיא סבע, שעורכים במשך עשרה ימים אימונים אישיים עם מאמני הכושר של הנבחרת, בשל פגרה בת חודש אליה יצאה הליגה בסין. שאר הנציגים בליגות הזרות יצטרפו באוסטריה.

המאמן הלאומי אנדי הרצוג מתרגש לקראת המשחק ביום חמישי באצטדיון ארנסט האפל בווינה, נגד הנבחרת בשורותיה שיחק במשך שנים. הרצוג, שניצח את אוסטריה 2:4 עם נבחרת ישראל בסמי עופר, מאמין בשחקניו והבהיר כי הפסד ישראלי יחסל את הסיכוי להגיע דרך המוקדמות ליורו 2020, ושם המשחק ביום חמישי הוא ניצחון כחול לבן, דבר שהוא אפשרי בהחלט.

הנבחרת תקיים אימון ביום שלישי ואימון מסכם באצטדיון ארנסט האפל ברביעי, לאחר צאת צום יום הכיפורים, כשכל השחקנים היהודים בנבחרת ישראל ואנשי המשלחת אמורים להתפלל ולצום משלישי בערב עד צאת כיפור ברביעי.

טוואטחה.
טוואטחה. "אין עדיין החלטה" (מאור אלקסלסי)

הצוות המקצועי בראשות אנדי הרצוג ואלון חזן עדיין מתלבט לגבי מספר עמדות בהרכב הפותח. עמדת השוער והמגן הימני יהיו של אופיר מרציאנו ואלי דסה, ובעמדת המגן השמאלי קיימת עדיפות לטאלב טוואטחה אבל המאמן הלאומי עדיין לא סגור בדעתו.

"אוסטריה משחקת עם שלושה שחקנים מובילים שלה באגף שהוא השמאלי של ישראל", אמר המאמן, "חשוב להציב שם שחקן נכון שיוכל ללכוד אותם הגנתית ולצאת ולהוביל התקפות מעבר קדימה. אין עדיין החלטה, ויש עוד שחקנים באגף שמאל מלבד טוואטחה".

הרצוג מתלבט גם היכן להציב את ניר ביטון והסביר: "נגד אוסטריה דור פרץ ייעדר בשל כרטיסים צהובים, וישראל צריכה שחקן בסגנון שלו שיוכל לצאת עם הכדור קדימה. לכן רק בתום האימונים יוחלט היכן ישחק ניר ביטון אם כבלם או כקשר. דן גלזר יכול לשחק בקישור במקום פרץ, ואחרי שנלמד את המערך של אוסטריה נחשוב על גלזר".

וייסמן. יקבל בכורה בהרכב? (tush mhyhty(
וייסמן. יקבל בכורה בהרכב? (אודי ציטיאט)

בנוסף, הרצוג מקיים שיחות עם מנור סולומון, אותו הוא מכנה בחיבה "הברזילאי", ומכין את שחקנה של שחטאר דוניצק למשחק ולהרכב. הרצוג: "אין החלטה אם מנור סלומון ישחק בקישור, ובהחלט אפשר להציב אותו באגף גם בימין וגם בשמאל". אגב, באימונים יתורגל בקישור דור מיכה לאפשרות של שינוי במהלך המשחק, וההסבר הוא שיתוף הפעולה המוצלח בין דור מיכה לערן זהבי כשהשניים שיחקו יחד במכבי תל אביב.

לצידו של ערן זהבי מתוכנן לעלות בהרכב שון וייסמן, הנמצא בכושר הבקעה ויכולת מרשימה בליגה האוסטרית. מסתמן שווייסמן יהיה החלוץ הפותח ביום חמישי במקומו של מונאס דאבור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי