הרצוג: "וייסמן הוא לא ישראלי טיפוסי, הוא אוהב לרוץ ולעבוד"

אנדי הרצוג, מואנס דאבור
אנדי הרצוג, מואנס דאבור | דני מרון

ימים ספורים לפני הקרב הגורלי באוסטריה ("חזקה מפולין"), מאמן הנבחרת התראיין: "המשחק בווינה הוא ההזדמנות האחרונה עבורנו". ההפסד בסלובניה: "משחק החוץ הטוב ביותר שלנו מזה 20 שנה". וגם: מצבו של דאבור

(גודל טקסט)

ימים ספורים לפני המשחק הגורלי של נבחרת ישראל באוסטריה (חמישי ב-21:45), המאמן אנדי הרצוג התראיין במולדתו והתייחס למיעוט דקות המשחק של מואנס דאבור, הפריחה של שון וייסמן, עתידו בארץ הקודש והבהיר: "ההתמודדות בווינה היא ללא ספק הצ'אנס האחרון שלנו".


הסיכויים של נבחרת ישראל להעפיל ליורו 2020: "נצטרך לנצח את ארבעת המשחקים שנותרו לנו אם נרצה להיות שם. זה מאוד קשה, אבל לא בלתי אפשרי. ננסה להשיג את התוצאות הטובות ביותר. אם זה לא יקרה, ננסה לעלות דרך ליגת האומות".


מיעוט הדקות להן זוכה דאבור במדי סביליה: "זה לא חדש עבורי. כמובן שהמצב אינו אידיאלי, אבל זו הסיטואציה ואנחנו נצטרך לחיות איתה. עבור מואנס זו תקופה לא פשוטה ואפילו קשה, הרי חלוץ זקוק בראש ובראשונה לביטחון עצמי".


על שון וייסמן שפתח את הפרק שלו בליגה האוסטרית בסערה: "הוא חלוץ צעיר ושאפתן שנמצא בכושר נהדר. הוא נותן לי אלטרנטיבה נוספת לחלוצים הוותיקים. למעשה, הוא שחקן ישראלי לא טיפוסי שאוהב לרוץ, לעבוד קשה, ללחוץ את שחקני היריבה ולבצע תנועה לעומק. הוא היה טוב מאוד נגד סלובניה".




זכה למחמאות גדולות מאנדי הרצוג. שון וייסמן (אודי ציטיאט)


עתידו בנבחרת ישראל: "אנחנו ממוקדים כרגע במשחק הקרוב נגד אוסטריה בו נרצה להשיג נקודות, לא בחוזה שלי. אני חושב שהנבחרת התקדמה והתפתחה תחת הדרכתי, אבל זה לא עוזר לשחק טוב בלי לספק תוצאות".


התקופה שלו כמאמן נבחרת ישראל: "עשיתי לעצמי שם טוב יותר דרך עבודתי כאן ואני חושב שחלק מהשחקנים עשו התקדמות גדולה. השלב הבא עבורם יהיה לצאת לשחק באירופה. לצערי ולצערם, זה לא קרה כי הכדורגל הישראלי לא מוערך מספיק בחו"ל. אני בטוח שלחלקם יש את האיכות להתקדם ולשחק בליגות בכירות".


המשחק הקרוב נגד אוסטריה: "אנחנו נבחרת טובה שתמיד מסוגלת למצוא את הדרך להבקיע. המשחק הראשון בסמי עופר היה נהדר עבורנו ואנחנו נקווה לשחזר אותו גם בווינה, אבל פשוט זה לא יהיה ואנחנו נצטרך להיות מציאותיים. אני חושב שאוסטריה חזקה מפולין, היא הנבחרת הטובה ביותר בבית".


הראיון האמוציונלי שלו לאחר ההפסד לסלובניה: "לא תכננתי שזה מה שיהיה. אני חושב שבסך הכל הדברים שאמרתי התקבלו בצורה טובה על הציבור בישראל. עשינו את משחק החוץ הטוב ביותר של הנבחרת מזה 20 שנה ובכל זאת הפסדנו, כך שזה היה מאוד מאכזב עבור כולנו".


זהבי וסולומון מאוכזבים לאחר ההפסד. "משחק החוץ הטוב ביותר שלנו ב-20 השנים האחרונות" (אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי