חזיזה לקראת אוסטריה: "רוצים לנצח. הצום לא יפגע בנו"

דולב חזיזה
דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

הנבחרת יצאה לווינה לקראת המשחק בחמישי, קשר מכבי חיפה שזומן לראשונה סיפר: "מאחל לעצמי להבקיע". דן גלזר התראיין גם כן: "מצפה לשחק". אימון קל בלבד ליונתן כהן, נטע לביא צורף ברגע האחרון במקום אלמוג כהן

(גודל טקסט)

שינוי מאולץ נוסף בסגל נבחרת ישראל לקראת המפגשים ביום חמישי נגד אוסטריה בווינה וביום שלישי הבא נגד לטביה בבאר שבע: הבוקר (שני), אחרי שאוראל דגני ודור מיכה כבר עזבו את הסגל בימים האחרונים עקב פציעות ובמקומם זומנו בהתאמה איתן טיבי ועילאי אלמקייס, היה זה תורו של קפטן מכבי נתניה אלמוג כהן להתלונן על כאבים בברך לאחר ההפסד אמש לבית"ר ירושלים. כהן יעבור היום צילום ובלית ברירה אנדי הרצוג הקפיץ במקומו את נטע לביא, קפטן מכבי חיפה שהתייצב כבר הבוקר בבית הנבחרות.

עבור לביא בן ה-23, ששיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל, זהו אינו זימון בכורה – ב-2016 הוא היה חלק מהסגל של אלישע לוי וערך את הופעת הבכורה במשחק ידידות נגד סרביה בחודש מאי של אותה שנה, אולם מאז לא רשם הופעה נוספת וגם התקשה לשוב לסגל הלאומי.

חברו של לביא במדים הירוקים, דולב חזיזה שזומן לראשונה לנבחרת, אמר הבוקר בבית הנבחרות: "אני מתרגש מאוד מזימון הבכורה שלי ושמח שרואים את העבודה הקשה ואת מה שאני עושה השנה, בתקווה שאוכיח את עצמי גם פה. אני תמיד שואף לשחק, לא משנה איפה ומתי, ומקווה שבזמן הקצר שיש לי שאוכיח למאמן שמגיע לי לשחק. הנבחרת היא הכי חשובה והעיקר שנצליח".


אלמוג כהן אתמול. התלונן על כאבים ושוחרר (אריאל שלום)

על תחילת העונה במכבי חיפה: "זו קבוצה מהגדולות בארץ אם לא הגדולה ביותר וכל השחקנים שואפים להגיע לנבחרת".

הסיכויים באוסטריה: "ברור שיש לנו סיכוי ואנחנו מאמינים. יש פה שחקנים מצוינים שמוכיחים ונותנים תפוקה בקבוצות שלהם – אנחנו רוצים לנצח, לא יודע אם אנחנו אנדרדוג. עוד לא שוחחנו עם המאמן, אבל אני מצפה לנצח בכל משחק ונעשה את כל מה שהמאמן יגיד לנו. הלוואי שאשחק ואוכיח את עצמי, לכבוש זה יהיה משהו הרואי שאני מאחל לעצמי".


על יום כיפור:
"עוד לא חוויתי יום כיפור בחו"ל, אבל דיברו איתנו ויכינו אותנו בצורה הכי טובה שיש. אני מאמין, בעזרת השם, שיהיה בסדר וזה לא יפגע לנו במשחק ולא בשום דבר".


חזיזה. "הצום לא יפגע לנו במשחק" (מאור אלקסלסי)

גם קשר מכבי תל אביב, דן גלזר שצפוי לפתוח במרכז השדה באוסטריה על חשבונו של דור פרץ המושעה, הוסיף: "לא רוצה להגיד מה יספק אותנו. אנחנו באים כדי לנצח את שני המשחקים וקודם כל מתוכננים למשחק באוסטריה. יהיה משחק מאוד קשה נגד נבחרת מצוינת שאנחנו מכבדים, אבל נסתכל לה בלבן של העיניים כדי לנצח שם".

סיכויי ההעפלה ליורו 2020: "אנדי בדיוק הסביר לנו כיצד עושים את זה ויש גם אווירה שאפשר לעשות את זה. אנחנו רוצים לנצח באוסטריה. ייאמר לזכות הצוות שיש לו דרך מסוימת והמון שחקנים שהולכים ביחד מתחילת ליגת האומות וזה דבר חיובי, כי אנחנו יודעים מה היתרונות ומה החסרונות ואנחנו חברים מאוד טובים".


על כך שהוא צפוי לפתוח בהרכב:
"אני לא אוהב לדבר על עצמי, אבל מי שמכיר אותי יעיד שאני מתאמן הכי קשה ועובד הכי קשה שאפשר. אני תמיד מצפה לשחק, גם בסיטואציה הנוכחית, ומקווה לקבל את הצ'אנס".


דן גלזר. "מצפה לשחק בסיטואציה הנוכחית" (דני מרון)

כאמור הנבחרת התאמנה הבוקר בשפיים ואחר הצהריים תעשה את דרכה לאוסטריה לקראת המשחק. באימון הבוקר התלונן על כאבים בקרסול קשר מכבי ת"א יונתן כהן, אך הוא ייצא עם הנבחרת לאוסטריה. כידוע, יום כיפור ייערך בימים שלישי וברביעי ועל כן תערוך הנבחרת אימון צהריים מחר ואחד נוסף לאחר הצום, כ-24 שעות לפני המשחק. אגב, הלגיונרים, להוציא את ערן זהבי ודיא סבע שהגיעו ארצה מוקדם יותר לנוכח הפגרה בסין בשבועות האחרונים, יצטרפו לנבחרת בבית המלון בווינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי