דאבור: "לא מרוצה מהמספרים שלי, המקום החמישי לא משקף"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | אודי ציטיאט, סלובניה

חלוץ נבחרת ישראל מבטיח שלא תהיה ירידת מתח נגד לטביה: "כולם רוצים להיות פה ונותנים מאה אחוז", מודע לציפיות ממנו אך מצהיר: "נותן הכל על המגרש" ולא חושב על עזיבת סביליה: "אני לא אחד שמתייאש"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק נגד לטביה ביום שלישי. החלוץ מואנס דאבור, שעל פי הפרסומים עשוי לאבד את מקומו בהרכב, התראיין ודיבר על מצב הנבחרת וגם על הסיטואציה הלא פשוטה ברמה האישית. המסר ברור: לא נראה ירידת מתח בנבחרת והמושג "להתייאש" לא קיים בלקסיקון שלו".

על השיחה עם אנדי הרצוג והקושי להביא את היכולת לידי ביטוי בנבחרת: "אני מודע לציפיות ואני מנסה לתת הכל על המגרש כדי לעזור לנבחרת ורואים את זה. אני מוציא את כל האנרגיה שיש לי. לפעמים זה פחות מצליח. אני לא מרוצה ממספר השערים שלי בנבחרת אבל אני כן חושב שאני מביא דברים טובים. כמובן שחוסר הדקות בסביליה לא תורם לכך אבל שמח ונהנה כאן בכל אימון ורוצה להוציא את המקסימום".

מחשבות על עזיבת סביליה: "זה מוקדם מדי לדבר על זה אנחנו רק באוקטובר. כמובן שזה לא מה שרציתי, להגיע לשם ולא לשחק, קרו כל מיני דברים אבל אני מתאמן חזק ועושה את המקסימום ורוצה להרוויח את האמון של המאמן ולשחק כמה שיותר. אני אמשיך לעשות את זה, אני לא אחד שמתייאש ומרים ידיים, זה לא משהו שחוויתי עד עכשיו בקריירה אבל אני בטוח שאצא חזק".

מואנס דאבור מאוכזב לאחר ההפסד באוסטריה (אודי ציטיאט, אוסטריה)

חשש מנפילת מתח בנבחרת: "אנחנו לא חוששים מדבר כזה, אנחנו באים ונהנים כאן מכל אימון, כולם רוצים להיות פה ונותנים מאה אחוז בכל אימון. ביום שלישי כולם יהיו בשיא הרצינות. התחלנו משהו ויש לנו עוד הרבה עבודה. ואנחנו מרגישים שאנחנו מתקדמים, בדרך הנכונה".

מה השתנה בנבחרת: "זה לא בא לידי ביטוי בתוצאות אבל היכולת של השחקנים והנבחרת היא אחרת. אני גם לא חושב שהמקום החמישי הוא משקף. היו דברים קטנים שהפריעו לנו לנצח. אני חושב שכן אפשר להשתפר בהם ואז גם התוצאות יגיעו".

במהלך האימון. אין חשש מנפילת מתח (אודי ציטיאט, אוסטריה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי