חזן: "יכולים להרגיש אכזבה, מאמין שהרצוג רוצה להישאר"

אנדי הרצוג, אלון חזן
אנדי הרצוג, אלון חזן | אודי ציטיאט, וינה

עוזר מאמן נבחרת ישראל התראיין ל-103FM ביום שאחרי הניצחון נגד לטביה: "לא הזמן לסיכומים". מטרות: "רצינו לעלות ליורו". שערים: "היינו רוצים שדאבור וסבע יכבשו יותר". זהבי: "הביע חרטה בדרכו"

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון 1:3 נגד לטביה, עוזר מאמן נבחרת ישראל התראיין היום (רביעי) לתכנית הספורט של 103FM ושיתף את דעתו על קמפיין מוקדמות יורו 2020 של נבחרתו, המטרות שהושגו ועל עתידו של המאמן אנדי הרצוג

קמפיין המוקדמות: "המיקום שלנו תמיד יכול להשתנות. בהחלט אפשר להרגיש תחושה של פספוס והחמצה. בחלק מהמשחקים יכולנו לצאת עם הנקודות, כמו שבחלק מהמשחקים כמו אוסטריה בארץ שהיו יכולים להיגמר בתיקו ולא בניצחון שלנו. כרגע, זה לא הזמן לסיכומים"

מטרות: "צריך לחכות עד שיגמרו המשחקים בשביל לראות אם עמדנו במטרות שלנו. רצינו ליצור נבחרת טובה ואטרקטיבית, שמשחקת כדורגל חיובי בכל מקום בעולם. רצינו לחבר את הקהל מחדש לנבחרת, ובראש רצינו לנצח כמה שיותר משחקים כדי להעפיל ליורו".


"אפשר להרגיש תחושה של פספוס והחמצה מהקמפיין" (מאור אלקסלסי)

חשיבותו של ערן זהבי: "זהבי הוא חלק מהנבחרת ולא צריך לחשוב מה יקרה אם נוציא אותו. הוא שחקן לגיטימי בסגל שלנו ואנחנו משתמשים בו בצורה הכי טובה. זהבי הביע חרטה בדרכו, הנבחרת פתחה את דלתה מחדש עבורו. זה ברור שהיינו רוצים שדיא סבע ומואנס דאבור היו מוצאים הרבה יותר את הרשת, אבל אין מה לעשות".

קושי במשחק ההגנה: "יש לנו בנבחרת מינימום ימי אימון ואנחנו משתדלים להשיג מהם את המקסימום. כרגע, אנחנו לא מצליחים לשפר את משחק ההגנה. אפשר לנסות למנוע מצבים ספציפיים, אבל בכנות, זה קשה לנו. שחקנים צריכים לגדול עם יסודות הגנה כבר מגיל צעיר. אי אפשר ללמוד שחקן בגיל בוגרים הגנה מההתחלה".

עתיד של הרצוג בנבחרת: "הייתי איתו הרבה מאוד זמן בשנה האחרונה ואני יכול להבטיח לכולם שהוא עסוק אך רק בנבחרת ישראל. אני אישית מאמין שהוא רוצה להישאר איתנו".


"לא צריך לחשוב מה יקרה אם זהבי לא יהיה בנבחרת. במינימום ימי אימון אנחנו מנסים להשיג את המקסימום" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי