הרצוג עוקב אחר טננבאום: "יזומן לנבחרת ישראל בקרוב"

דניאל טננבאום
דניאל טננבאום | דני מרון

המאמן הישראלי מעוניין לפתור את מצוקת השוערים בערת שוערה של מכבי תל אביב: "הוא צעיר וכשרוני. בהחלט יכול לעזור לנו במשימות הנבחרת". אלמקייס צפוי להיות בסגל הלאומי נגד פולין ומקדוניה הצפונית

(גודל טקסט)

דניאל טננבאום עשוי לקבל בקרוב זימון בכורה לנבחרת ישראל. הצוות המקצועי, בראשותו של המאמן אנדי הרצוג עוקבים אחרי מספר שחקנים שיכולים לרענן את הסגל הקיים בנבחרת הלאומית, והשם שכרגע נמצא בראש הרשימות שייך לשוערה של מכבי תל אביב. הרצוג מסר לאחרונה לספורט1: "טננבאום הוא שוער שאני עוקב אחריו והוא יזומן לסגל בקרוב. הוא צעיר, כשרוני ובהחלט מעניין אותנו למשימות הנבחרת".

נציגי נבחרת ישראל יהיו נוכחים במשחק הקרוב של מכבי ת"א נגד הפועל באר שבע, ובו יבחנו מקרוב את טננבאום. ההחלטה לגבי זימונו טרם התקבלה, כשההתלבטות היא האם לכלול אותו בסגל כבר לצמד המשחקים הקרוב נגד פולין ומקדוניה הצפונית, היא לחכות דווקא לפלייאוף ליגת האומות שייערך בחודש מרץ הקרוב.

נכון לעכשיו בסגל הלאומי נמצאים שלישיית השוערים – אופיר מרציאנו, אריאל הרוש ויואב ג'ראפי. השניים הראשונים נמצאים בבעיה רצינית בקבוצותיהם, בהן הם לא זוכים לדקות משחק, דבר אשר המאמן הרצוג מודע לו. מי שעתיד לקבל זימון נוסף למשחקי הנבחרת הקרובים הוא הקשר הצעיר עילאי אלמקייס, אשר ערך הופעת בכורה בניצחון נגד לטביה במשחק האחרון.

אלמקייס. הקשר מהופנהיים עתיד לקבל זימון נוסף לנבחרת ישראל (דני מרון)
אלמקייס. הקשר מהופנהיים עתיד לקבל זימון נוסף לנבחרת ישראל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי