גדי קינדה שוחרר מסגל הנבחרת, פולין הגיעה לירושלים

גדי קינדה
גדי קינדה | דני מרון

קשר בית"ר לא כשיר לצמד המשחקים ושב לקבוצתו. לאור העובדה שהיריבה הבטיחה את מקומה ביורו, הרצוג בטוח שתעלה בהרכב משני. לבנדובסקי, שצ'סני, פיונטק וכל שאר הכוכבים הגדולים בישראל

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תקיים הערב (שישי) באצטדיון טדי את האימון מסכם לקראת המשחק מחר נגד נבחרת פולין (21:45) במסגרת מוקדמות יורו 2020. הפולנים אמורים לנחות היום בישראל ולהגיע לבית המלון בירושלים.

במקביל להכנות נגד פולין, בנבחרת עקבו בשקיקה אחר התוצאות של המשחקים האחרים ולמעשה ישראל תוכל להבטיח כבר הערב את מקומה בפלייאוף ליגת האומות, כדי שזה יקרה באופן רשמי פינלנד צריכה לנצח את ליכטנשטיין החלשה ושבדיה צריכה לגבור על רומניה, תרחיש שנחשב לאפשרי בהחלט.

בינתיים, נבחרת פולין הגיעה לבית המלון וולדורף אסטוריה בירושלים, כשכוחות אבטחה כבדים מלווים את אוטובוס הנבחרת, ביחד עם ניידות משטרה. בהמשך יקיימו מסיבת עיתונאים רשמית לקראת ההתמודדות. 

למרות שהעפלה עדיין לא רשמית, בהתאחדות לכדורגל ובנבחרת ישראל כבר חושבים על המשחקים האפשריים בחודש מרץ ומסתמן כי המשחק הראשון יהיה נגד איסלנד, שסיימה בתיקו מאופס נגד טורקיה ואיבדה סיכויים להעפיל לטורניר בקיץ דרך שלב המוקדמות.


יכולה להבטיח את מקומה במוקדמות יורו (דני מרון)

המאמן אנדי הרצוג צפוי להיפגש בשבוע הבא לאחר המשחק נגד מקדוניה הצפונית עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון ועם הוועדה המקצועית בנושא המשך חוזהו. המאמן כבר הבהיר כי יישאר למשחקי הפלייאוף בחודש מרץ, גם במקרה שלא יישאר לקמפיין המוקדמות הבא.

בישראל בטוחים כי ההרכב הפולני יהיה שונה מזה ששיחק במשחקים האחרונים ומוכר לצוות המקצועי של ישראל. באימון הערב יתרגל הרצוג יתרגל את ביברס נאתכו ואת דן גלזר בהרכב ואחד מבין דיא סבע או בירם כיאל, שקיים שיחת עידוד ארוכה עם המנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר, שטען שהוא אחד השחקנים החשובים בנבחרת. מי ששוחרר מהסגל הוא קשר בית"ר ירושלים גדי קינדה. בנבחרת הוציאו הודעה הבוקר כי ההחלטה נעשתה בהחלטת הצוות הרפואי.


ערן זהבי. ישוב לראש טבלת הכיבושים? (דני מרון)

אופיר מרציאנו ימשיך בין הקורות בעמדת המגן השמאלי יפתח עומרי בן הרוש על חשבונו של סאן מנחם. איתן טיבי יפתח במרכז ההגנה לצידו של לואי טאהא וניר ביטון. שני שחקני ההתקפה יהיו מואנס דאבור וערן זהבי שקיבל הבטחה מחבריו לנבחרת כי ימצא את הרשת נגד הפולנים וישוב לפסגת כובשי השערים לאחר שהארי קיין השוותה אליו.

בנוסף המאמן הבהיר לשחקנים כי עליהם להימנע מאיבודים מיותרים בין הבלמים, בשל העובדה שהדבר גרם לספיגת שערים רבה בקמפיין. הערב יתורגלו מצבים של כדורים נייחים בשתי הרחבות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי