הנבחרת תתכנס בשפיים, איתמר ניצן זומן לאימון ביום שלישי

איתמר ניצן
איתמר ניצן | מאור אלקסלסי

זהבי וסבע יגיעו ליום האימונים שייערך היום בבית הנבחרות לקראת המפגש עם סקוטלנד, כאשר הצוות המקצועי צפוי להתמקד בגולסה, לביא, גלזר ולתרגל את טיבי ודגני בהגנה. שוער בית"ר ילבש לראשונה את המדים הלאומיים

(גודל טקסט)

כחודש וחצי לפני המפגש עם נבחרת סקוטלנד בפלייאוף העלייה ליורו 2020, נבחרת ישראל תקיים היום (חמישי) בשעה 15:30 אימון בבית הנבחרות בשפיים, כאשר הליגיונרים היחידים שיופיעו הם ערן זהבי ודיא סבע, אשר ממתינים להתפתחויות בליגה הסינית שמושבתת בשל נגיף הקורונה.

המאמן הלאומי אנדי הרצוג זימן סגל רחב הכולל, בין השאר, שחקנים שלא שיחקו לאחרונה, כמו שרן ייני ולואי טאהא, כאשר הצוות המקצועי, שמעוניין לבצע שינוי במרכז השדה במחנה האימונים שיתקיים באנגליה לפני המשחק נגד הסקוטים, צפוי להתמקד באייל גולסה, נטע לביא ודן גלזר.

הרצוג ועוזריו אמורים לתרגל מערך הגנה שיכלול את איתן טיבי ואוראל דגני, כשהדבר תלוי בהחלמתו של בלם הפועל תל אביב, שהיה חולה ביומיים האחרונים ולא הגיע לאימון. בנוסף גם תומר יוספי לא הגיע לאימון הנבחרת לאחר שהפועל באר שבע סירבה לשחררו. בשעות הצהריים הודיעה הנבחרת ששוער בית"ר ירושלים איתמר ניצן, שהצטיין ב-0:2 נגד מכבי חיפה בטדי יגיע לאימון ביום שלישי הבא. 

אם הנבחרת תעבור את סקוטלנד, היא תשוב למתחם האימונים באנגליה ותמריא משם למשחק הבא, בו תפגוש את המנצחת בין סרביה לנורבגיה. מבחינת הרצוג המשחק בגלאזגו יהיה קריטי במיוחד, שכן המשך דרכו על ספסל הנבחרת עשוי להיקבע בו.


יבלש את המדים הלאומיים לראשונה בגיל 32. איתמר ניצן (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי