השבועיים מתחילים: אנדי הרצוג נחת בישראל ונכנס לבידוד

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | דני מרון

טיסתו של מאמן הנבחרת מאוסטריה הוקדמה וב-14 הימים הקרובים הוא ישהה בביתו, כך שהוא עלול להחמיץ אימון או שניים בהכנות לסקוטלנד. מאמן הכושר ומאמן השוערים יצטרפו ישר למחנה באנגליה

(גודל טקסט)

אחרי פרסום הוראות משרד הבריאות באמצע השבוע לפיהן על כך החוזרים מאוסטריה להיכנס לבידוד במשך שבועיים, הלילה (בין חמישי לשישי) נחת מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג בנמל התעופה בלוד ומשם המשיך היישר לבידוד ביתי שיימשך 14 ימים, עד תחילת ההכנות של נבחרת ישראל למשחק מול סקוטלנד בפלייאוף יורו 2020 ב-26.3 בגלאזגו, שלפניו עוד תערוך הנבחרת מחנה אימון באנגליה.

כידוע, הרצוג השתתף ביום שלישי בהולנד בכנס של אופ"א ובהגרלת משחקי ליגת האומות יחד עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, המנכ"ל קמר ודובר ההתאחדות שלומי ברזל ועל פי הנחיות משרד הבריאות בעקבות התפשטות נגיף הקורונה ולאור העובדה שעבר באוסטריה בדרך חזרה ארצה, עליו לשהות בבידוד. יש לציין שגם קמר וברזל החליטו להיכנס לבידוד במשך שבועיים, על אף שהולנד לא נמצאת ברשימת המדינות שדורשת מהשבים להסתגר בבתיהם.

אנדי הרצוג היה אמור לנחות בישראל רק ביום שני, אלא שהגעתו הוקדמה וכניסתו לארץ אושרה על ידי משרד הבריאות ומשרד הפנים כדי שלא לפגוע בהכנות הנבחרת. הרצוג יחזור לפעילות בנבחרת ישראל רק ב-19 בחודש ולמעשה יחמיץ אימון או שניים במחנה האימונים שיפתח ב-17 בחודש בבית הנבחרות בשפיים. אם לא יקצרו בתאום משרד הבריאות ובדיקה רפואית של הרצוג את ימי הבידוד ביומיים, יעביר את שני ימי האימון הראשונים עוזרו של הרצוג, אלון חזן.


הרצוג וחזן. עוזר המאמן יפתח במקומו את ההכנות לסקוטלנד? (אודי ציטיאט)

בנוסף לכך, את מחנה האימונים בבית הנבחרות בשפיים יחמיצו מאמן הכושר בנג'מין קוגל ומאמן השוערים קלאוס לינדברגר, השוהים באוסטריה והם יצטרפו לנבחרת הלאומית למחנה האימון במידלסברו. בנבחרת ישראל שוקלים אפשרות לצרף שני אנשי מקצוע מאחת הקבוצות בארץ באופן זמני לאימונים בשפיים ונכון לעכשיו אין החלטה בנושא.

ב-21 בחודש תמריא נבחרת ישראל למחנה אימונים נוסף באנגליה ולאחר שלושה ימים מגיע לגלזגו סקוטלנד לקראת המשחק בפלייאוף ההעפלה ליורו 2020 בהאמפדן פארק נגד נגד סקוטלנד. בבידוד כבר נמצא המנהל הטכני של נבחרת ישראל ווילי רוטנשטיינר, ששב לפני כעשרה ימים ממשחק בצרפת בליגת האלופות בין ליון ליובנטוס, שם היה במסגרת פעילות אופ"א. רוטנשטיינר יסיים את הבידוד ביום ראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי