מתוך הבידוד: הרצוג ישוחח עם רפאלוב לגבי חזרה לנבחרת ישראל

ווילי רוטנשטיינר, אנדי הרצוג
ווילי רוטנשטיינר, אנדי הרצוג | אריאל שלום

לאחר הבידוד, מאמן הנבחרת יפגוש את קשר אנטוורפן בקרוב ועשוי להשיבו למדים הלאומיים. הצוות האוסטרי יצטרף להכנות רק באנגליה. רוטנשטיינר ידון עם כלפון על זהות המאמן הבא

(גודל טקסט)

בימים האחרונים נמצא מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג בבידוד בביתו שבהרצליה, וברוב שעותיו הוא נמצא בקשר עם אנשי ההתאחדות לכדורגל, צוות האימון הרחב וכל מי שנמצאים באוסטריה  בנוסף, המאמן משוחח גם עם השחקנים, וביניהם מספר ליגיונרים. ביום חמישי הקרוב יקבל משרד הבריאות החלטה האם לשלוח אל האוסטרי רופא, אשר עשוי לקצר את זמן הבידוד לאחר בדיקה.

נבחרת ישראל צפויה לצאת בקרוב למחנה האימונים במידלסבורו שבאנגליה, ומשם להגיע באוטובוס למשחק הגורלי נגד סקוטלנד ב-26 במרץ. לרבים בהתאחדות לכדורגל, כמו גם להרצוג עצמו ברור כי פלייאוף יורו 2020 עשוי להיות משחקו האחרון על הקווים בנבחרת ובזמן הקרוב ווילי רוטנשטיינר צפוי לסיים את תקופת הבידוד שלו ולהיפגש עם יושב ראש ההתאחדות אורן חסון לגבי עמדת המאמן.

בינתיים, הרצוג ישוחח עם ליאור רפאלוב בנושא זימונו לסגל הרחב, אבל לא יוכל להבטיח לו מקום בטוח בהרכב הפותח. מעבר לכך שיקבל הזדמנות לשחק נגד הסקוטים בהרכב או כמחליף. הרצוג כבר הבהיר לרפאלוב כי הוא זקוק לניסיון שלו במשחק נגד סקוטלנד ואולי גם בהמשך. השניים יקיימו שיחה בשבוע הבא ושם תתקבל ההחלטה הסופית.


הרצוג. "בקשר תמידי עם ההתאחדות לכדורגל" (אודי ציטיאט)

בעקבות הבידוד, מאמן השערים של הנבחרת יהיה שולי גילארדי, אשר יפגוש בקרוב את אריאל הרוש ואופיר מרציאנו, שזומנו לאימונים בשפיים ויתחרו על חולצת ההרכב. הצוות האוסטרי יצטרף להכנות רק באנגליה. לאחר משחק בין הנבחרת לנבחרת הצעירה ייקבע סגל הישראלים 


הרצוג צפוי לפתוח במערך הקבוע שלו עם שלושה בלמים, כאשר ישנה התלבטות בין טאלב טוואטחה לאוראל דגני בעמדת המגן שמאלי. בקישור צפוי לשחק דן גלזר, כשלצידו יהיו שניים מתוך ביברס נאתכו,אייל גולסה ורפאלוב. שון וייסמן הלוהט צפוי לפתוח לצד ערן זהבי בהתקפה.

הרכב מסתמן: אופיר מרציאנו, אלי דסה, איתן טיבי, עבד חאתם אלחמיד, ניר ביטון, טאלב טוואטחה (אוראל דגני), דן גלזר, ביבראס נאתכו , ליאור רפאלוב (איל גולסה), ערן זהבי, שון וייסמן.


הרצוג. "התלבטות על עמדת השער"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי