סקוטלנד-ישראל נדחה, מסתמן: ליגת האלופות תסתיים בקיץ

נבחרת ישראל
נבחרת ישראל | אודי ציטיאט

אופ"א הודיעה על דחייה נוספת של משחקי פלייאוף העלייה ליורו שתוכננו לחודש יוני. המפעל הבכיר באירופה צפוי להיות משוחק ביולי-אוגוסט, חוקי הפייר פליי לעונת 2020/21 הוקפאו

(גודל טקסט)

במקביל להודעתה הרשמית על דחיית יורו 2020 לפני שבועיים, אופ"א בישרה על הקמת שתי קבוצות עבודה שמטרתן למצוא פיתרונות להשלמת העונה הנוכחית בליגות השונות ובמפעלים הבינלאומיים, אשר הושבתו כידוע בשל נגיף הקורונה. היום (רביעי) ראשי ההתאחדות האירופית ערכו ועידת וידאו על מנת להתעדכן בהתקדמות קבוצות אלו, שבה התקבלו מספר החלטות.

בראש ובראשונה, אופ"א הודיעה כי כל משחקי הנבחרות שתוכננו לחודש יוני נדחו עד להודעה חדשה, ביניהם משחקה של נבחרת ישראל נגד סקוטלנד במסגרת פלייאוף העלייה ליורו, שכזכור הוזז כבר פעם אחת ממועדו המקורי ב-26 במרץ. משמעות נוספת של החלטה זו היא שלא ברור מה יעלה בגורלה של ליגת האומות, שגם בה הנבחרת הייתה אמורה להשתתף בחודש ספטמבר, אך כעת תאריכיה מתנגשים עם אלה של הפלייאוף.

בנוסף, כל משחקי הידידות הבינלאומיים שהיו אמורים להתקיים ביוני נדחו גם הם למועד לא ידוע, על מנת לפנות זמן להשלמת הליגות המקומיות. גם בנוגע לחוקי הפייר פליי הפיננסי התקבלה החלטה: השהייה של הליכי הרישום והבקרה התקציבית לעונת 2020/21, וזאת כדי להקל על המועדונים בנסיבות יוצאות הדופן.

על פי דיווחים באירופה, אופ"א תסמן את סוף חודש יוני כמועד האחרון לסיום הליגות ותזיז את משחקי ליגת האלופות והליגה האירופית לחודשים יולי-אוגוסט. הערכה נוספת היא שמשחקי הגמר של שני המפעלים הבכירים ייערכו ללא קהל, בעוד ליגת האלופות של עונת 2020/21 תחל ב-21 באוקטובר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי