החשודים ב"פרשת הקטינות" לא יזומנו לסגל נבחרת ישראל

משרדי ההתאחדות
ההתאחדות לכדורגל | עדי אבישי

גורם אישר לספורט1: "אילו הייתה משימה קרובה - הם לא היו חלק ממנה". ברביעי יוחלט האם ליגת האומות תחל בספטמבר ובהתבסס על תקדימי העבר - השניים יהיו מחוץ לתוכניות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עם כל הכבוד למשחקי הפלייאוף העליון, "פרשת הקטינות" בה מואשמים שני שחקני מכבי תל אביב על קיום יחסי מין עם קטינות, ממשיכה להעסיק את עולם הכדורגל הישראלי וכך גם את הנבחרת עצמה. על אף שאין כרגע משחקים על הפרק (מחרתיים תתקבל החלטה האם ייערכו משחקים בחודש ספטמבר), בנבחרת ישראל ובהתאחדות לכדורגל עוקבים בעניין אחרי החקירה, ודבר אחד ברור לנוגעים בדבר: למרות שרק אחד מהמעורבים הוא שחקן סגל והשני רק שחקן סגל רחב, השניים לא יקבלו זימון בקרוב לנבחרת, אך ההתאחדות לא תביע דעתה בעניין.

גורם בנבחרת ישראל אמר הבוקר: "אילו הייתה לנו משימה או פעילות בימים הקרובים, שני השחקנים לא היו מוזמנים אליה". ראוי לציין כי בעבר הקרוב נמנעו הנבחרת הצעירה לזמן שני שחקנים של מ.ס.אשדוד שהיו מעורבים בפרשיות פליליות, גם בטרם החלה החקירה או טרם מוצתה: ניב זריהן שהואשם בתקיפת צעירה במועדון תל אביבי, ויצחק אספה שהואשם בהפקרת פצוע ושיבוש הליכה חקירה בפרשיית מותו של הנער ארי נשר ז"ל.

בשני המקרים היו אמורים השחקנים לקבל זימון אך הזימון בוטל, עוד בטרם הוגש כתב אישום, ואיש לא התייחס פומבית לנושא או נימק את אי הזימון. ההערכה היא כי גם במשימה הבאה של הנבחרת – משחקי ליגת האומות שמחרתיים כאמור יוחלט אם יחלו אכן בספטמבר – לא יקבלו השניים זימון.

יצחק אספה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי