אין גג, אז תביאו מטריות: תחזית למזג אוויר גשום במשחק הנבחרת

בלומפילד יארח את ההתמודדות בין ישראל לקוסובו ביום שבת שיהיה גשום. האצטדיון המחודש לא ערוך לגשם ולאוהדים כדאי להתכונן

(גודל טקסט)

אחד הנושאים המדוברים בכל חורף מאז פתיחתו המחודשת של אצטדיון בלומפילד, הוא הגג. האצטדיון ברחוב שארית ישראל שופץ והורחב בשנים 2016-2019, הקבוצות התל אביביות נדדו לערים אחרות, אבל בעירייה לא מצאו לנכון לבנות גג – מלבד שטח קטנטן מעל שער 1.

במהלך החורף, אוהדי הפועל תל אביב, מכבי תל אביב ובני יהודה עוקבים באדיקות אחר תחזיות מזג האוויר לפני כל משחק, ומקווים שלא יתפוס אותם מבול. בבלומפילד היה גג קצת יותר רחב לפני השיפוץ ומרבית האוהדים נרטבו גם בעבר, אבל לחלק מהם הייתה ציפייה שאחרי השיפוץ יהיה להם גג.

ביום שבת (20:00) נבחרת ישראל תפתח את דרכה במוקדמות יורו 2024 עם משחק בית נגד קוסובו ולאוהדים הרבים שמתכוונים להגיע לבלומפילד, מוטב להביא איתם מטריות.

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי עם אצטדיון בלומפילד העובר שיפוץ
בלומפילד שופץ והורחב במשך שלוש שנים, אבל גג אין. חולדאי במהלך העבודות | קובי אליהו

אוסקר גלוך בריאיון מיוחד: "אם נעלה ליורו, המומנטום יביא גם למונדיאל"
מהפכת צעירים, אבל אמיתית: על הדור החדש והמרענן בנבחרת ישראל
חזן: "אני לא מוחק אנשים". בניון: "לא ארד לרמה נמוכה". גלזר זומן

נכון לכתיבת שורות אלו, באתר של השירות המטאורולוגי התחזית לשעת המשחק בתל אביב נעה סביב 17 מעלות עם סיכוי לגשם. בהרצליה הסמוכה, התחזית היא לגשם רצוף. באתר הפופולרי weather.com טוענים ל-80 אחוזי גשם, אבל מדגישים שמדובר בגשמים קלים.

בכל מקרה, הצפי הוא לשעות גשומות לפני המשחק, ככה שבלומפילד יהיה רטוב למדי. מצד שני, ייתכן שהגשמים יקלו מעט על עומסי התנועה שעלולים להיווצר כתוצאה מההפגנות ביום שבת בערב.

ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי אמר בעבר ש"בשביל יומיים גשם בשנה לא צריך גג". ב-2020 התראיין בנושא ברשת ב' ובין היתר אמר: "לא מתחרט על מה שאמרתי על הגג. אגב, האצטדיון מוכן גם לבניית גג. צריך לזכור שהאצטדיון של ברצלונה עד לפני שנה היה אצטדיון בלי גג, ושם יורדים יותר גשמים מאשר אצלנו, ויש שם 80 אלף צופים במשחק. אני לא אומר שבלומפילד לא צריך גג, אני אומר שבסדרי העדיפויות כרגע לא צריך להשקיע על זה".