רוי רביבו זומן לסגל הנבחרת הבוגרת, 4 שחקנים יחזקו את הנבחרת הצעירה

המגן השמאלי שהצטיין במונדיאליטו יחזק את הסגל של חזן במוקדמות היורו. למקין, ישראלוב, תורג'מן וצרפתי יצטרפו לסגל של גיא לוזון לקראת יורו הצעירות

(גודל טקסט)

חמישה משחקני ההרכב בנבחרת הנוער ייעדרו ביום ראשון במשחק על המקום השלישי ומדליית הארד במונדיאל נגד דרום קוריאה וזאת בשל החלטת אנשי ההתאחדות לכדורגל לסיים את דרכם של החמישה בטורניר ולפנות אותם למשימות של הנבחרת הבוגרת וכן הנבחרת הצעירה. רוי רביבו, שלדעת רבים היה המצטיין בשורות הנבחרת במשחק אתמול נגד אורוגוואי, יצטרף לנבחרת הבוגרת ויהיה חלק מהנבחרת במשחקים שלה במוקדמות היורו, כאשר לאחר מכן הוא יצטרף ליורו הצעירות.

רוי רביבו שחקן נבחרת ישראל עד גיל 20 מול איגנסיו סוסה שחקן נבחרת אורוגוואי עד גיל 20
כבר חלק מסגל הבוגרת. רוי רביבו | GettyImages, JUAN MABROMATA/AFP

בנוסף לרביבו, סתיו למקין, אור ישראלוב, דור תורג'מן וכן תומר צרפתי יעזבו היום בערב את המחנה בארגנטינה ויצטרפו לנבחרת הצעירה. צרפתי רשם טורניר אדיר מבחינתו, מה שגרם לגיא לוזון להחליט שהוא יצטרף בעוד שדניאל פרץ צפוי להיות השוער הראשון אך ייתכן מאוד שצרפתי יתחרה על עמדת השוער השני עם שריף כיוף, זאת במידה ועומר ניראון לא יתאושש מהפציעה.

בנבחרת הנוער היו כמובן שמחים שהחמישה יישארו למשחק על המקום השלישי, שכן לאחר ההפסד אתמול בנבחרת רוצים לסיים בטעם מתוק ועם מדליית ארד היסטורית, אך מבינים שהשחקנים שהולכים לעבור קיץ קשה במיוחד זקוקים למנוחה, מה שגם שבהתאחדות חששו מפציעה פתאומית של אחד מהחמישה שתמנע ממנו לעזור במשימות של יתר הנבחרות. גם בקרב השחקנים נרשמה אכזבה בתחילה. "הם רצו מאוד לשחק במשחק בראשון ולסיים את הטורניר יחד עם החברים שהפכו למשפחה שלהם", אמרו בסביבתם, "אבל בסוף זו לא החלטה שלהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי