ליאו מסי יגיע? נבחרת ארגנטינה תקיים משחק ידידות בישראל ב-2024

שר התרבות והספורט מיקי זוהר סיכם עם נשיא התאחדות הכדורגל הארגנטינית קלאודיו טאפיה: אלופת העולם תפגוש את נבחרת ישראל. משחק דומה עשוי להיערך בין הנבחרות הצעירות

(גודל טקסט)

שר התרבות והספורט מיקי זוהר ויו"ר ההתאחדות שינו זוארץ נפגשו היום (שישי) עם נשיא ההתאחדות לכדורגל של ארגנטינה קלאודיו טאפיה, וסיכמו: נבחרת ארגנטינה תתארח בישראל בשנת 2024. בפגישה סוכם על יצירת הסכם רשמי בין ההתאחדויות לשיתופי פעולה בין ארגנטינה לישראל בעולם הכדורגל בהיקפים נרחבים, כולל מרכיבים טכנולוגיים, שיתופי אוניברסיטאות ועוד, וזאת בדומה להסכמים הקיימים עם מדינות אחרות.

טאפיה נענה בחיוב להצעתו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל ישראל שינו זוארץ, שנכח בפגישה גם כן, ואמר כי יפעל להבאת הנבחרת הצעירה של ארגנטינה לישראל כבר בטורניר החורף הקרוב שההתאחדות המקומית מארגנת מדי שנה.

עוד סוכם שבשנת 2024 תגיע נבחרת ארגנטינה, אלופת העולם שזכתה במונדיאל 2022 לפני כחצי שנה, להתארח בישראל למשחק ידידות מול נבחרת ישראל, ובנוסף ייתכן שמשחק דומה יתקיים בין הנבחרות הצעירות שהתחרו כעת במונדיאליטו.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר עם נשיא התאחדות הכדורגל הארגנטינית קלאודיו טאפיה
השר מיקי זוהר בפגישה עם קלאודיו טאפיה | יח"צ – חד פעמי, מתוך טוויטר

כל הצדדים הביעו רצון להרחיב את מסגרת שיתופי הפעולה ולבחון משחקים משותפים ויוזמות חדשות יחדיו. כל הצעדים שסוכמו בעניין קידום משחקי נבחרות ארגנטינה בישראל יובאו לכדי מימוש על ידי דניאל בן נעים ואריאל רבר, המומחים באירוח משחקים בינלאומיים, יחד עם הפילנתרופ סילבן אדמס.

בפגישה השתתפו גם המשנה למנכ"ל ההתאחדות רונן הרשקו, קפטן נבחרת ישראל לשעבר טל בן חיים, אריאל רבר ורמ"ט הספורט של השר, חן אביטן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי