אופיר חיים: "גם אם נישאר ב-9 שחקנים, נעשה הכול בשביל המדליה"

play
אופיר חיים, מאמן נבחרת ישראל עד גיל 20 | GettyImages, Eurasia Sport Images
אופיר חיים מאמן הנבחרת עד גיל 20 עם הקפטן אילי מדמון 00:38

בצל עזיבת חמשת השחקנים, נבחרת ישראל עד גיל 20 נערכת למשחק על המקום השלישי מול דרום קוריאה (א', 20:30, כאן 11). המאמן שוחח עם הקפטן מדמון, שהתאמן בצד בגלל כאבים בכף הרגל

(גודל טקסט)

ללא חמשת השחקנים שעזבו אמש, נבחרת ישראל עד גיל 20 ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (ראשון, 20:30, כאן11) מול דרום קוריאה על המקום השלישי במונדיאליטו. לנבחרת יחסרו רוי רביבו שנשלח לסייע לנבחרת הבוגרת במשחקי מוקדמות היורו מול בלארוס ואנדורה, וכן תומר צרפתי, סתיו למקין, אור ישראלוב ודור תורג'מן שהצטרפו לסגל הנבחרת הצעירה לקראת היורו עד גיל 23. גם רביבו יחבור אליהם לאחר משחקי הבוגרת.

לפני האימון שוחח המאמן אופיר חיים עם הקפטן אילי מדמון, שכזכור כעס על החילוף שלו בחצי הגמר מול אורוגוואי וצעק: "מה אתה עושה, אופיר?".

אגב, מדמון התאמן בצד בגלל כאבים בכף הרגל ולא כשיר במאת האחוזים למשחק. לעומתו אריאל לוגסי שסבל מפציעה לפני חצי הגמר, התאמן כרגיל.

אופיר חיים מאמן הנבחרת עד גיל 20 עם הקפטן אילי מדמון
ליבנו את העניין. אופיר חיים עם אילי מדמון לפני האימון | מערכת וואלה!, שלמה וייס

אופיר חיים אמר הערב: "כל אחד צריך להבין שזה המשחק הכי חשוב בחיים ואנחנו צריכים לקחת את המדליה. ידעתי בשיחה עם בוני לפני שבועיים שהשחקנים יעזבו, הכול היה בהסכמה. המטרה שלנו היא לקדם את השחקנים לנבחרות הבוגרות יותר, אנחנו גאים בזה. מי שכאן ינסה להביא את המדליה שהיא חשוב מאוד. לא חושב שמישהו כאן ישחק עוד פעם על מקום שלישי במונדיאל. הלוואי שאני טועה. כל מי שעל הדשא צריך לתת את ה-100 אחוז שלו. אם נצטרך לסיים עם 9 או 10 שחקנים בשביל המדליה, נעשה את זה".

על היריבה: "אנחנו יודעים איך דרום קוריאה מערכתית, מבחינה טקטית וסגנון משחק. פחות מעניין מי יעלה שם. נצטרך להתגבר על תנאי המגרש, נעשה כמה התאמות. זו הזדמנות עבור כולם להראות מה הם יודעים, לא סתם הבאנו 21 שחקנים. זה המקום שלהם להוכיח את זה. הדר פוקס עלה ליגה עם מכבי פתח תקוה והיה אחד המצטיינים בלאומית, אז אני מאוד מאוד רגוע. יש עוד שחקנים כאלה ואני מאוד מאמין בהם".

עוד על המונדיאליטו

תכירו תודה, לא יהיה גבוה מזה: סיכום המונדיאליטו של ישראל
לב חצוי: היהודים האורוגוואים שהחליטו לתמוך בנבחרת ישראל
רוי רביבו זומן לסגל הנבחרת הבוגרת, 4 שחקנים יחזקו את הנבחרת הצעירה
בנבחרת מעכלים את ההפסד: "האמנו שאנחנו יכולים לזכות בגביע. גאים בעצמנו"

הבלם הדר פוקס, שישחק לראשונה בטורניר: "זה תמיד מרגש, הופעה במונדיאל זה משהו שחולמים עליו. אני מקווה בעתיד שאחווה גם את המונדיאל האמיתי. מקווה שמחר אוכיח את עצמי. אבא שלי בא איתי מהשנייה הראשונה, אני מעריך את זה מאוד ולא חושב שכל הורה היה עושה את זה. אני שחקן מאוד קבוצתי, אחרי כל משחק הייתי מחמיא לאור וסתיו, וזו ההזדמנות לאחל להם בהצלחה בנבחרת הצעירה. אני נהנה ומחר מגיעה לי ההזדמנות ובעזרת השם אקח אותה".

עוד אמר: "נכון שהייתה ירידת מתח, אבל אנחנו באים לקחת את המדליה. זה הישג עצום אם נהיה מקום שלישי במונדיאליטו, לא חושב שמישהו חלם על זה. מאמין שננצח ונביא את המדליה. אני לוקח מהטורניר הזה את הביחד, זה משהו שלא חוויתי. זה משהו שצריך להעריך ויש פה צוות ענק שנותן את התמיכה והאהבה. כל אחד רוצה להגיע לנבחרת הצעירה והבוגרת, אנחנו מאמינים שהשחקנים שנשארו יביאו את המדליה. זה מראה כמה הנבחרת הזו טובה וחזקה שכבר שלחנו שחקנים לנבחרות הבוגרות".