אופיר חיים מגיב לרז זהבי: "הייתי בהלם מדבריו. אני מרחם עליו"

play
אופיר חיים מאמן נבחרת ישראל עד גיל 20 | רויטרס
אופיר חיים מאמן הנבחרת עד גיל 20 עם הקפטן אילי מדמון 00:38

פרשן ערוץ הספורט עורר סערה אחרי שרמז שהמאמן מבליט יתר על המידה את סיפורו של בנו האוטיסט. עכשיו חיים מגיב: "שיבוא לשעתיים לבית שלי, ואז ידבר". ומה אמרו לו בכירים בכדורגל הישראלי לפני ההישג במונדיאליטו?

(גודל טקסט)

אופיר חיים עדיין בעננים. למעלה משבוע עבר מאז סיימה נבחרת ישראל עד גיל 20 מסע מופלא וזכתה במקום השלישי בעולם – והמאמן מתקשה לעכל. הערב (שבת) במהדורת סוף השבוע של חדשות 12, המאמן שהפך לגיבור הנבחרת בזכות נאומיו המרגשים וסיפור חייו יוצא הדופן, דיבר על הכל – כולל על הסערה שנוצרה לאחר שפרשן ערוץ הספורט רז זהבי רמז שחיים משתמש בסיפור של בנו שנמצא על הרצף האוטיסטי, יתר על המידה.

"אל תאבדו שליטה ואל תיראו פתטיים. למחזר אחרי כל משחק, למחזר ולמחזר, בואו נתקדם קצת. עוד פעם עם הסיפור האישי של אופיר חיים? כמה אפשר?", אמר זהבי בערוץ הספורט, וזכה לקיתונות של בוז. "כל הזמן להבליט את זה ולהראות ולצלם. להראות כל הזמן את השיחות (בין אופיר ובנו, ד"ו), זה כבר מוצה, תחשבו קדימה. יש גם קטע ספורטיבי, אי אפשר להיצמד רק לזה. יש מה שנקרא קצת גבולות, זו נבחרת כדורגל".

"שמעתי את זה והייתי בהלם דבר ראשון. אם הוא מרגיש ככה, אני מרחם עליו", אמר הערב חיים בתגובה. "שיבוא יום אחד, את יודעת מה? לא יום אחד, שעתיים. שיבוא לפה שעתיים, יראה עם מה אני מתמודד ואחרי זה שידבר".

מאמן נבחרת ישראל עד גיל 20 אופיר חיים בנחיתה בנתב"ג
נשאר בנבחרת הנוער. אופיר חיים | ראובן קסטרו
חתונה רוסלנה רודינה רז זהבי
פרשן ערוץ הספורט רז זהבי | מערכת וואלה!, ניר פקין

חיים מודה ש"אני עדיין לא מעכל. הלכתי אתמול לסופר פארם, אנשים רוצים להצטלם איתי. הייתי כדורגלן, אבל אלו עוצמות אחרות. אני תמיד אשאר אותו אופיר, זה לא יזיז אותי, זה לא מסוג הדברים שמשנים אותי.

על המסע המופלא, והאמונה לאורך כל הדרך, אמר המאמן: "באליפות אירופה ראינו שאנחנו שווים בין שווים, אז חשבנו שאפשר לעשות משהו גדול. האמנתי בזה. האמנתי שנגיע לחצי הגמר. לא היה לי ספק שנעשה היסטוריה. בכירים בכדורגל הישראלי אמרו לי שנחטוף חמישיות, אבל אני ידעתי מה השחקנים שווים. חשבתי לעצמי, 'איך אומרים לי דבר כזה?'.

על רגע השיא שלו במהלך הטורניר: "נגד ברזיל הייתה התפרצות של טירוף. חזרנו פעמיים מפיגור נגד ברזיל. הרגעים האלה חוזרים לי כל הזמן. הטירוף בחדר ההלבשה, האושר הזה. הרגשנו את זה כולנו. אני אוהב שיש לחץ, אני אוהב שיש ציפיות. כשנגמר המשחק ואני מרים את הטלפון, אני מבין מה הדבר המטורף הזה שקורה בארץ".