המשטרה אישרה מכירה של 3,000 כרטיסים נוספים למשחק הנבחרת

play
מנור סולומון, שחקן נבחרת ישראל | ברני ארדוב
קורטואה ציין את הופעתו ה-100, מישל גרציג עלתה על הדשא והעניקה לו שי 00:44

הופשרו כרטיסים נוספים למכירה, כך שלטדי עשויים להגיע כ-15 אלף צופים ביום שני בערב. כוחות גדולים נערכים לאפשרות שאוהדי בית"ר ירושלים ינסו לחבל במפגש עם אנדורה

(גודל טקסט)

בסיום הערכת מצב שנערכה הבוקר, המשטרה אישרה למכור 3,000 כרטיסים נוספים למשחק מוקדמות יורו 2024 מחר בערב נגד אנדורה (שני, 21:45) והמשמעות היא שלכל היותר כ-15 אלף צופים יתייצבו למשחק, בתקווה שכולם יגיעו במטרה לעודד את נבחרת ישראל ולא ינסו לחבל באירוע בעקבות העונש שספגה בית"ר ירושלים זכר לאירועי גמר גביע המדינה.

כזכור, מכירת הכרטיסים למשחק נעצרה אחרי שכ-12 אלף אוהדים כבר רכשו כרטיסים למשחק וזאת כתוצאה מאיומי אוהדי בית"ר ירושלים ברשתות החברתיות על כך שבכוונתם לפרוץ לכר הדשא במהלך המשחק, כדי לחבל בסדר התקין של המשחק ובכך לגרום לעונשים כבדים שתספוג ההתאחדות.

אוהדי בית"ר ירושלים, גמר גביע המדינה
כאוס מהול בשמחה. אוהדי בית"ר ירושלים | ברני ארדוב

עוד בנושא האיום על משחק הנבחרת

מיקי זוהר הצהיר: "תהיה משטרה ביציעים בעייתיים"
בן גביר: "דין אוהדי בית"ר צריך להיות כדין המוחים בכביש איילון"
בצל איומי אוהדי בית"ר לפוצץ את משחק הנבחרת, פגישה בין ההתאחדות למשטרה

כעת, לאחר הערכת המצב והאישור למכור כרטיסים נוספים למשחק, המשטרה נערכת בכוחות גדולים ביציעים לאפשרות שאוהדי בית"ר ינסו לפרוץ לדשא או להפריע לאירוע בדרכים אחרות.

כזכור, כבר ביום חמישי התקיימה פגישה אצל השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, אבל גם בסיומה לא התקבלה החלטה אם לחדש את המכירה. לאחר הניצחון על בלארוס ביום שישי בערב וההתעניינות שגברה בזכותו וגם בשל הצלחת הנבחרת עד גיל 20 במונדיאליטו, הוחלט שלא לקיים את האירוע בדלתיים סגורות ו/או למנוע מאוהדים נוספים להגיע למשחק.