שריף כיוף בספק ליורו, בנבחרת הצעירה "נגמרו המילים"

play
שריף כיוף | GettyImages
"מחוץ לקווים", 18.6 09:31

השוער עשוי להיעדר מסיבות משפחתיות, בנבחרת מתוסכלים מהבעיות והחיסורים לפני הטורניר. גלוך ורביבו יערכו אימון אחד לפני גרמניה

(גודל טקסט)

שוער נבחרת ישראל הצעירה שריף כיוף נמצא בספק גדול ליורו עד גיל 21, בשל סיבות משפחתיות. מי שאמור לשמש כשוער משנה לדניאל פרץ לא יצא עם המשלחת הישראלית לגאורגיה, ועדיין לא ברור אם יתייצב לטורניר. בנבחרת שומרים כמובן על קשר רציף עם כיוף.

בינתיים גיא לוזון לא זימן שוער במקומו. כידוע, תומר צרפתי הצטרף מנבחרת הנוער ששיחקה במונדיאליטו, וימלא את משבצת השוער השני בסגל אם כיוף ייעדר מהיורו בסופו של דבר. "נגמרו המילים על כל החיסורים והבעיות שיש לנו לפני הטורניר", אמרו בנבחרת הצעירה, "נצטרך להתמודד ולעשות את המיטב ולהילחם עם מה שיש".

גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה
מבחן אחרון לא טוב. לוזון | ברני ארדוב

מחר (שלישי) ימריאו אוסקר גלוך ורוי רביבו לגאורגיה ויחברו לשאר השחקנים, אחרי משחקם עם הנבחרת הבוגרת מול אנדורה הערב. למעשה, השניים שמיועדים להיות שחקני הרכב ביורו הצעירות יערכו אימון אחד בלבד לפני המשחק נגד גרמניה שבו ישראל תתחיל את דרכה בטורניר ביום חמישי (19:00, ספורט1).

לפי ההכנות עושה רושם שלוזון מתכנן להציב מערך של שלושה בלמים, כאשר עילאי חג'ג' שהרשים במשחק הידידות נגד בלגיה עשוי לשחק על כל האגף הימני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי