הדאגה של לוזון ופרץ: 4 שחקנים בנבחרת בסכנת הרחקה מהמשחק הבא

play
רוי רביבו | Getty Images / Stringer
תקציר: הנבחרת הצעירה של ישראל מוציאה 1:1 מול גרמניה ביורו הצעירות 01:45

שחקנים משמעותיים בהרכב הנבחרת הצעירה יצטרכו להימנע מכרטיס צהוב מול אנגליה (19:00, ספורט1), כדי לא לפספס את המשחק מול צ'כיה. אם פרץ יורחק - כיוף יידרש להמריא במיוחד לטורניר

(גודל טקסט)

ארבעה שחקנים בנבחרת הצעירה יצטרכו להימנע הערב (ראשון) מכרטיס צהוב במשחק מול נבחרת אנגליה בשלב הבתים של יורו הצעירות (19:00, ספורט1), שכן אם יספגו אותו הם ייעדרו מהמשחק האחרון בשלב הבתים מול צ'כיה.

הארבעה – רוי רביבו, עומרי גנדלמן, גיל כהן ודניאל פרץ – ספגו כרטיס צהוב במשחק הקודם מול גרמניה וכרטיס נוסף יגרום להם להיעדר ממחזור הנעילה של שלב הבתים.

דניאל פרץ שוער נבחרת ישראל הצעירה
שחקן המשחק. דניאל פרץ | אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

עוד בנושא

דניאל פרץ: "רציתי באמת להראות עד כמה שהאמונה בעצמנו חשובה"
הערב ביורו: ישראל נגד אנגליה (19:00, ספורט1)
לוזון התמוגג: "דניאל פרץ השוער הטוב בעולם בגילו"
מגיע להם יותר: לוזון פוגם באהבה לנבחרת הצעירה
"ישראל תהפוך למעצמת כדורגל?": בעולם מתלהבים

בישראל כמובן גם ככה נמצאים עם סגל שחסר לא מעט שחקנים שתוכננו להיות באליפות, ומקווים שהארבעה יימנעו מצהובים שכן מדובר בשחקנים משמעותיים מאוד בהרכב. אגב אם פרץ יספוג צהוב הוא ייעדר מול צ'כיה ואז רק תומר צרפתי יהיה במצבת השוערים. מי שמתכונן למקרה כזה הוא שריף כיוף שיידרש להגיע מיידית בסיטואציה שכזו. כזכור שריף חלק מהסגל שנרשם לאליפות אבל בשל סיבות משפחתיות לא יצא לטורניר.

ללא קשר לסכנת הצהובים בנבחרת השלימו את ההכנות למשחק מול אנגליה כאשר לפי התרגולים אתמול עושה רושם שהמאמן גיא לוזון שוקל להחליף מערך, כשיואב הופמייסטר ועומרי גנדלמן תורגלו בקישור ולוזון תרגל ארבעה בלבד בהגנה. יחד עם זאת, רק בשעות הקרובות תתקבל החלטה סופית.