נתניהו והרצוג בירכו: "כל הכבוד לנבחרת הצעירה על הישג אדיר"

הנבחרת עשתה היסטוריה עם העפלתה לחצי גמר היורו. יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי: "שמחה שענף הכדורגל מצטרף, חיכינו לכם"

(גודל טקסט)

הנבחרת הצעירה של ישראל המשיכה את מסע הקסם שלה בגאורגיה ושל הכדורגל הישראלי בכלל בקיץ הזה, כשהעפילה לראשונה בהיסטוריה לחצי גמר אליפות אירופה. הנבחרת ניצחה 3:4 בפנדלים את גאורגיה המארחת וקרובה גם להבטיח מקום באולימפיאדה.

הברכות הגיעו מהר מאוד. ראש הממשלה בנימין נתניהו צייץ: "אל אל ישראל! כל הכבוד לנבחרת הצעירה שלנו על הישג אדיר!".

נשיא המדינה יצחק הרצוג הצטרף: "גאווה, נבחרת ישראל הצעירה בכדורגל באולימפיאדה. כל הכבוד על ההישג המדהים. בזכות הנחישות וכוח הרצון הבאתם ניצחון מדהים. בהצלחה בחצי גמר היורו – אנחנו מאחוריכם".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מצייץ על הנבחרת הצעירה של ישראל
| צילום מסך, .

עוד בנושא

היסטוריה בטביליסי: הנבחרת הצעירה של ישראל עלתה לחצי גמר אליפות אירופה
מחזיקים אצבעות לאנגליה וצרפת: הדרך של ישראל לאולימפיאדה
הנבחרת הכי מאיימת, ואחת שרק קצת פחות: היריבה הבאה של ישראל

יור הוועד האולימפי בישראל, יעל ארד: "איזה ניצחון מרגש של הנבחרת הצעירה הערב עם המון המון נשמה. הנבחרת הוכיחה שהיא קורצה מחומר של אלופים!!! מאז מונטריאול 1976, אחרי 48 שנים ו-12 משחקים/מחזורים אולימפיים, נבחרת ישראל בכדורגל הצליחה כמעט בוודאות להעפיל למשחקים בפריז 2024 וזה ללא ספק מעיד על ההתקדמות המקצועית והמנטלית שנעשתה בענף בשנים האחרונות. המשלחת האולימפית של ישראל עשתה בשלושת העשורים האחרונים קפיצת איכות אדירה ואני שמחה שענף הכדורגל מצטרף למגמה הזו. ברכות לגיא לוזון המאמן ולכל הצוות המקצועי והניהולי שעוטף את הנבחרת. ברוכים הבאים, חיכינו לכם ועכשיו הדבר האמיתי – הכרטיס הוא שער הכניסה ולשם באים לנצח!".

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "זה מרגיש כמו חלום, אבל זאת המציאות. מתוקה, מדהימה, מרגשת. נבחרת ישראל בין 4 הגדולות של אירופה, פסע מהבטחת ההשתתפות באולימפיאדה. שחקנים עם לב ענק, כישרון, מחויבות ואהבה אדירה האחד לאחר, מודרכים על ידי מאמן נפלא וצוות מקצועי שעושה לילות כימים כדי להצעיד את הכדורגל שלנו לפסגות בלתי נשכחות. מדינת ישראל האהובה שלנו, זה הכל בשבילך".

יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון: "ברכות לנבחרת הצעירה של ישראל, למאמן גיא לוזון, לצוות ולשחקנים על עלייה היסטורית לחצי הגמר. אני שמח ונרגש שהקיץ המוצלח של הכדורגל הישראלי נמשך גם הערב בטביליסי. הצלחתם להתעלות מול אצטדיון מלא קהל מקומי והוכחתם שוב כי אתם העתיד של הכדורגל בישראל. כולנו מאחוריכם גם בהמשך הדרך".