יחבור לאוסקר גלוך? "זלצבורג ו-וולפסבורג בדקו את מצבו של חלאילי"

play
ענאן חלאילי, נבחרת ישראל עד גיל 20 | GettyImages, Eurasia Sport Images
סרטון העידוד ששלחו הספורטאים האולמפיים של ישראל לשחקני הנבחרת הצעירה לפני רבע גמר היורו, בקרב על ההעפלה למשחקים האולימפיים 03:37

דיווח: חלוץ מכבי חיפה והנבחרות הצעירות נמצא על הכוונת על האוסטרים וגם הקבוצה מהבונדסליגה. לחלאילי, שכבש שלושה שערים במונדיאליטו ומשתייך לסגל הנבחרת הצעירה ביורו, יש סעיף שחרור בסך מיליון יורו

(גודל טקסט)

האם עוד אחד מכוכבי נבחרת הנוער והצעירה ימצא את עצמו בקבוצה גדולה באירופה? הכתב הבכיר פבריציו רומאנו מדווח שענאן חלאילי, חלוצה של מכבי חיפה, נמצא על הכוונת של זלצבורג וגם וולפסבורג, כאשר השתיים בדקו את מצבו של השחקן.

שחקן נבחרת ישראל עד גיל 20, ענאן חלאילי
עוד שער יקר. חלאילי | רויטרס

לחלאילי, שמיוצג על ידי הסוכן שלומי בן עזרא, יש סעיף שחרור בחוזהו בסך מיליון יורו. הוא היה אחד השחקנים המצטיינים במונדיאליטו, שבו נבחרת הנוער העפילה עד לחצי הגמר עם שלושה שערים ובישול והוא החלוץ המחליף של גיא לוזון בקמפיין הנוכחי של יורו הצעירות. כידוע, בזלצבורג משחק גם אוסקר גלוך, חברו של חלאילי לנבחרות הצעירות.

מוקדם יותר התפרסמו דיווחים לפיהם גם ראפיד וינה ביררה לגבי חלאילי, אך נרתעה מסעיף השחרור שלו. בעוד שבהפועל עפולה רצו לראות אצלם את חלאילי, שיכול לשחק הן כחלוץ 9 והן בעמדת הכנף בשורות הקבוצה מהלאומית, הרי שמכבי חיפה נוטה להשאיר את השחקן יישאר בסגל הקבוצה הבוגרת שלה.

חלאילי יפתח את האימונים תחת מסאי דגו, אותו הוא מכיר היטב מקבוצת הנוער, ורק בהמשך יוחלט האם יישאר או ייצא להשאלה. "אין ספק שהעונה הקרובה חשובה עבור ענאן", הסביר גורם בחיפה. "ולכן חשוב לעשות את הדברים הנכונים גם עבורו. הוא בהחלט יכול להיות חלק מהקבוצה הבוגרת ואפילו לתרום".